Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 som man dog knytter sig til dem...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 23:23
Jeg har lige idag fået at vide at to af de heste som betød rigtig meget for mig da jeg red på rideskole, begge er blevet aflivet.

Den ene hest, en knapstrupperhoppe, passede jeg over en årrække, og den anden en frederiksborger vallak red jeg dernede i flere år.

Det er nu 7 år siden jeg stoppede på rideskolen og jeg har kun set hestene én gang siden. Alligevel blev jeg virkelig ked af det da jeg hørte de var blevet aflivet.

Sidder ligenu og mindes de ting jeg havde sammen med dem og det gør mig også lidt trist.
Samtidig gør det mig også glad at vide de begge har fået fred, livet som rideskolehest er hårdt, og jeg kan også huske hvordan begge heste forandrede sig gennem årene.

Jeg vil benytte denne lejlighed til at sige farvel til disse to dejlige heste som betød rigtig meget for mig i årene 1992-1997 og åbentbart stadig gør det den dag idag, de vil altid have en plads i mit hjerte.

kære Abelone og Sebastian, jeg sender jer her en sidste tanke og håber livet på den anden side bringer jer større glæde, end livet som rideskoleheste sikkert til tider har gjort.

Samtidig vil jeg så sende en glad tanke til min egen hoppe Kiri, og glæde mig over at hendes tid ikke er slut endnu.

tak fordi i fulgte med mig ned ad memory lane.

Venlig hilsen Jane
0
0
Svar på denne tråd
 
 aflivet
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 23:50
Hejsa

Jeg har selv lige haft samme oplevelse som dig.

I fredags blev Flicka, hesten som jeg har redet på i et par år, aflivet.

Hun blev 25 år, var frisk og glad lige til det sidste.

Du har ret, man knytter sig til dem. Selvom Flicka ikke var min, var jeg meget glad for hende. Hun var simpelthen så god af sig, fuld af energi og meget nem at ride. Så hende kommer jeg til at savne.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider