Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 nu da jeg er gravid
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 10:45
jeg vil lige høre fordi , om tre uger skal jeg ud og ride på stranden , det nogen heste min veninde og jeg lejer ,, og så skal vi ride på stranden en tur på halvanden time ca ....

Er det risikabelt at ride ? Altså jeg ved godt der er en risiko hvis man falder af..
men ellers når man sidder på hest
en og sådan ..

Jeg red ikke da jeg ventede de to andre ....
så det første gang jeg skal det nu ....
men hvad synes i ???

Mvh louise
{> Jeg elsker mine børn , jeg elsker min kæreste, jeg elsker dyr {>SØger halvpart tæt på nykøbing falster
0
0
Svar på denne tråd
 
 nogle siger
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 10:54
at man ikke skal sidde ned i trav.... i de første par mdr... da fostret endnu ikke sidder så godt fast... men om der er hold i det ved jeg ikke....

Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg sprang..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:01
På min i de første par måneder, af min graviditet.
Men en dag, hvor vi trænede lidt hårdt, fik jeg nogle smerter i underlivet. Jeg skulle til et lægetjek næste dag og der var blod i urinen. Lægen og jeg blev enige om, at jeg hellere måtte stoppe med at ride.
Der er godt nok en lang tur, du der skal på.
Men jeg tror, så længe man gør det man har det, bedst med, og tager den lidt med ro, så skal det nok gå. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej det er der ikke hold i
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:02
Du er jo ikke syg. Og det er kun hvis du er i fare for at tabe det at din læge ville fraråde at ride, der udover er det jo kun dit eget velbefindene der bestemmer om du ridder eller holder pause.


En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej jan
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:05
Jeg skal også til undersøgelse her i næste uge ...
aner ikke endnu hvor langt jeg er henne ..

men jeg ved at jeg ikke kan passe mine bukser , har taget 4 kg på allerede Uhhha :::
smil ..

Men så kan lægen jo sige hvad jeg må og hvad jeg ikke må .....
mvh louise
{> Jeg elsker mine børn , jeg elsker min kæreste, jeg elsker dyr {>SØger halvpart tæt på nykøbing falster
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyt til din krop
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:09
Som Jan skriver , det er ikke en sygdom.
Jeg sprang til jeg var tre måneder henne og red yderlig 3 måneder.Så følte jeg at det generede lidt og stoppede derfor.Kom i øvrigt til lige at skridte en lille tur ,to dage før.
Det jeg mere tænker på ,det er om du kender hesten du skal ride på. Jeg ville aldrig ride en fremmet hest på tur,(heller ikke selv om jeg ikke var gravid),men jeg er også lidt af en kylling.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Oxalia
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:13
Jo jo jeg kender hestene dem alle sammen , jeg har arbejdet der en sæson.. ..

Og har valgt at ride en af fjorbollerne ...
Nej det ikke en sygdom ...

Men man er vel altid lidt skeptisk.. ...

og så tænkte jeg , jeg ville spørge jer hvad i synes ...

Men jeg glæder mig helt vildt til at ride igen , har ikke redet i tre måneder nu ca .... efter min hest blev solgt ....
mvh louise
{> Jeg elsker mine børn , jeg elsker min kæreste, jeg elsker dyr {>SØger halvpart tæt på nykøbing falster
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen så afsted med dig.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:22
Men forvent ikke at du kan gå om to dage..... ;-D
Man bliver så pokkers øm ,når ikke man har holdt det ved lige... :{-(

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
0
0
Svar på denne tråd
 
 oxalia
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 11:36
hi hi :-)

Jo tak det har jeg prøvet ... Så kan jeg gå ligesom John wayne.. hi hi ...

{> Jeg elsker mine børn , jeg elsker min kæreste, jeg elsker dyr {>SØger halvpart tæt på nykøbing falster
0
0
Svar på denne tråd
 
 bare rid løs :-)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 14:02
hejsa

jeg red helt normalt til jeg var 8½ mdr henne. den sidste mdr var det dog begrænset hvor meget da jeg fik sidestik rimelig hurtigt = min krop sagde selv stop.

jeg havde ingen problemer i min graviditet, og jeg gik endda 3 uger over tid :-)

min mening er (det kan godt være det lyder lidt hårdt) at hvis det er er et sundt og rask foster/barn så skal det nok blive der.

jeg har springer normalt aldrig i forvejen og gjorde det slet ikke da jeg var gravid. dog ikke pga pump og hop men pga der er en rimelig stor chance for styrt i springning ift alm ridning.

hilsen sjanna



nye billeder på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 rid du bare
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 23:39
hej
Jeg er også gravid og regner med at føde om en mdr. ca. Jeg har redet indtil for en mdr. siden... da jeg var ca 4-5 mdr. henne kunne jeg ikke ride i nedsidning i traven længere, men kunne godt galopere, men lyt til din krop den skal nok sige til, og man er ikke i tvivl om man kan holde til det eller ej.

Jeg kan stadig godt ride men jeg vil ikke mere da jeg ikke vil tilgive mig selv hvis der sker noget. 8-)

Hav en god tur og håber vejret bliver godt
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider