Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 debat: at slå op over sms.
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 01:16
ja hvad synes du om det?
har du prøvet det?
hvordan synes du det var?
synes du man kan tillade sig det?
ja grunden tila t jeg spørger er at "min" kæreste gennem 2 måneder slog op sidste år(to dage før min fødsdag) og så via sms, ja jeg synes det er en kold og kynisk måde at gøre det på, han kunne sku i det mindste have ringet og sagt det, det gjorde jeg da jeg slog op med en jeg alligevel ikke elskede, men jeg vidste at jeg ikke kunne sige det til ham ansigt til ansigt :-) så jeg ringede og sagde det som det var :-)

men jeg kan ikke rigtigt komme mig over at han bare slog op over sms, han skrev noget i retningen af at vi snart kun sås i skolen og i bussen, og han kunne da stadig godt lide mig men han ville godt slå op..



Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D



GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd
 
 sms...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 08:45
Han er en fej kylling. Jeg synes at det er usselt at han slår op over en sms. Det mindste man kan gøre er at sige det ansigt til ansigt.

Marie
0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke telefon
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 09:07
Hvis man har været sammen med et menneske som man holder af(og man holder vel af dem man er kæreste med), så synes jeg at det er bandlyst at slå op over en telefon.... om man ringer eller skriver en sms.... det er ikke pænt gjort.... Man skal sige det på en skånsom måde ansigt til ansigt og så man har mulighed for at snakke med den anden om det og forklare hvorfor og måske få det snakket ordenligt igennem.....!!!

Dog vil jeg sige at jeg selv engang har gjort det over et almindeligt brev, og det det var heller ikke særligt pænt gjort... men det føles nemmere....
Mvh. Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Under alt kritik
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 09:24
Breve,e-mails,opkald,sms og hvad har vi ellers,er simpelhent under alt kritik,og dybt umenneskeligt..
Man skal gøre det forbi,som selv ville havde det..

ja det er min mening..
Hingste billeder + beskrivelser på min hp.

*nye billeder af Sparkling i min præsentation*


http://www.stald-stjernehaab.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 At slå op !
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 10:23
Jeg har prøvet at slå op med en over mail. Det kan godt være det er umenneskeligt, men vi boede 350 km fra hinanden og jeg ville ikke bruge så mange på en billet derned, hvor jeg så bare kunne rejse hjem et par timer efter.

Har også gjort det i en telefon, men der blev vi enige om det.

Og har også prøvet at gøre det over ICQ

Jaah, det kan godt ære det er nogle lede måder, men sådan er det nu sket, og det kan der ikke laves om på.

Nu er jeg da vist allerede stemplet som en umenneskelig skid *G*

Driv ikke en hest med hug
men med havre


Knus Rikke & Bianca



0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig.....
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 10:52
med Marie!

Sikken en kylling !!!Det er da det fejeste og mest usle-det er jo lavere end mail/tlf...

vil dog sige at jeg bestemt heller ikke billiger at slå op pr tlf men her gjort det 1 gang pga han boede på vestfyn og jeg vr tilbage i kbh. Han brugte alle sine penge på smøger/byture og havde derfor ikke penge til at besøge mig (jeg bsøgte ham 1 gang på de to måneder jg var tilbage i kbh,han slet ikke). jeg var på hjemmeboende SU og havde husleje på 1000 kr pr måned og da jeg fik 1300 udbetalt ja så havde jeg ikke råd til at tage derover-m,en jeg havde mødt en sød fyr og da vi alligvel intet forhold hvde tilbage,ja så valgte jeg den lidt tarvlige udvej men kunne simpelthen ikke mere. Eftter det har det altid været face-en-face med personen :-)

Hilsen hende der også var lidt af en kylling dengang ;-D

Monica
*snart lykkelig ejer af Moonlight*
Se ham på min præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min venindes bommert
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 11:14
Ja det med at slå op over en SMS er virkelig dumt!!! Man skal gøre det "face to face." Jeg har en kanon god veninde, som slog op over sms. Men det var fordi hun ikke kunne få fat på vedkommende (det var i juleferien) Så hun slog jo bare op! Han svarede aldrig tilbage...Men så da skolen startede der søndag aften...kommer han hen og krammer hende osv. Hun kan ikke forstå han gør det, så hun snakker med ham. Det viser sig så at han ALDRIG har modtaget smsen pga hans mobil har været i stykker!!! Ups. Hun havde også fortrudt det lidt, så hun gav ham en chance. Hun er meget glad for hun ikke fandt en kæreste i mellemtiden. Tænk at man tror man er single og så er man det slet ikk...hmmm
Livet er en fest...på ryggen af en hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 hat prøvet det!!!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 13:43
hej
Jeg synes ikke at man kan være det bekendt... min tidligere kærste gjorde det også over sms og vi havde været sammen i 2 år,man skulle mene at en fyr på 21år kunne sige det til en i stedet for,men nej... Jeg synes det er den koldeste måde at gøre det på ville hellere have at han så havde ringet.. Jeg stod nede i byen og kiggede på tøj da beskeden kom rigtig hyggeligt :-*
0
0
Svar på denne tråd
 
 At være ..
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 13:55
.. så fej at benytte sig af sms, fax eller e-mail til den slags personlige ting , viser en total foragt over for det andet menneske .

Den slags folk skulle skamme sig , nå .

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig..!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 14:30
Jeg har prøvet at min kæreste slog op over sms, vi havde lige fået fri og jeg stod og ventede på ham, men vidste ikke om han var smuttet med bussen. Jeg går så hjem og skriver, at jeg var ked af, at jeg ikke ventede, men jeg vidste ikke om han var taget afsted.

Får så besked tilbage om, at han ikke synes det går godt(det sædvanlige, hrmf) osv. Jeg blev SÅ ked af det!
Følte virkelig han bare havde valgt den nemmeste løsning for at komme af med mig :-/

Og så har jeg prøvet at en eks slog op over MSN.
Og det var enda på min sidste skoledag 2 timer før jeg skulle til afslutningsfest- hvilket han udemærket godt vidste. Inden han slog op havde vi skændtes lidt over msn(gjorte vi faktisk ofte) da han til sidst siger at han synes vi skal stoppe forholdet.

Stod bare og kiggede dumt ind på skærmen ?:-) Ja hvad fanden gør man ellers, det står der bare?!
Men lidt efter var jeg lettet nok over at det var forbi, men altså jeg synes det er så usselt gjort!

Tag dog og vis den respekt for et andet menneske..



..Psykopater har det sjovere... ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min søn gjorde det......
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 14:31
Han slog fand.. op med sin søde ekskæreste på denne måde :-@

Selvom han kun var 16½ år, så kan I tro mor her blev meget meget vred... :-*

Sådan opfører man sig IKKE lige meget hvilken alder, man har! Man har pligt til at være et ordentligt menneske overfor andre, også når det kan føles ubehageligt.

Jeg håber aldrig han finder på sådan noget igen. Jeg har i hvert fald gjort mit til det...- møgunge! 8-)



Hilsen May-Britt.






Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der findes kun én måde...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 20:42

...at slå op på, og det er ansigt til ansigt!!!

Jeg ved personligt, så ville jeg, første gang jeg mødte personen efter at han havde slået op, knalde ham sådan en, hvis han hhavde slået op via sms, e-mail, eller ligende...telefon kunne jeg MÅSKE lige tolorere, men det kommer helt and på hvor længe man har været sammen...efter et par måneder, så er der kun en måde der er menneskelig, og det er ansigt til ansigt!

Knuz fra


** Trine **


Elsk mig mest bår jeg fortjener det mindst, for da behøver jeg det mest.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider