Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kattepensioner
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 16:48
HJÆÆÆÆÆLP!!!!!

Jeg skal på ferie i 14 dage til august, JUBIIII!!!

MEN jeg har 2 katte, som ved den lejlighed skal i pension.
Mine 2 mivere er ligesom var de mine børn. De sover i senge, bliver forkælet og kommer altid når vi kalder også når de er ude. :-)

Mit store problem er derfor nu at finde en god kattepension, jeg synes at dem jeg har set har haft for trang kår, og den eneste jeg har set, som jeg synes var rigtig god, er selvfølgelig optaget. :{-(

Derfor kommer mit store spørgsmål til jer:
?:-)
Kender I nogen supergode kattepensioner på sjælland????

Håber at I kan hjælpe mig.

MetteS
0
1
Svar på denne tråd
 
 
 Tak, men....
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 17:29
Jeg havde stort set, set alle de pensioner du nævner, og der er ikke nogen af dem, jeg synes ser gode nok ud undtagen den ene, der er optaget.

Derfor er det ikke web adresser jeg søger, men folks personlige erfaringer.

Pensionen skal helst være på midtsjælland.

Tak
MetteS
0
1
Svar på denne tråd
 
 Snertinge Kattepension
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 17:35
Hej Mette,

Jeg har hørt, at de skulle ligge en udmærket kattepension i Snertinge på Vestsjælland.

Om den hedder Snertinge Kattepension, er jeg dog ikke klar over.

mvh
Bente

stutterihoejly som kan lide alle heste uanset race, ej raceren, størrelse og køn! (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine kattes
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 17:57
favoritkattepension, efter at have prøvet forskellige, er en kattepension i Lynge (mellem Allerød og Farum).

Det er et lille sted med 4 rum, der er omkring 10 m2 pr rum så der er masser af plads til katten at boltre sig på. Derudover er der et vindue med god liggeplads og mulighed via en lem at komme ud i et stort bur (over jorden) så de kan løbe lidt rundt og slikke sol.

Damen som har stedet, er jordens sødeste og den mest katteglade person jeg har mødt i mit liv. Hun går meget op i at passe kattene rigtigt.
Hendes datter leger gerne med kattene og de får små lækkerier som laks, reje, tun eller andet lækkert.

Prisen er OK, ikke dyrt som Kattepensionen ved kameludlejningen i Helsinge. Det er også et godt sted, men dyrt efter min smag. Der går kattene sammen og det bryder jeg mig ikke om.

Inge´s kattehjem i Glostrup har også en kattepension. Det er rigtigt godt, lidt uroligt sted. Men er dine katte selskabsdyr så er det stedet for dem. Der bliver de forkælet af søde kvinder, som kigger ind til dem. Dog måtte jeg fravælge stedet da mine katte er særlige (een er uden tænder og skal have lidt særlige hensyn, desuden er den kat meget kontaktsky). Men kattepensionen i Lynge har fået fin kontakt med den ene sky kat jeg har. Den anden kat jeg har er omvendt meget åben og kontaktsøgende.

Det bedste er at mine katte næsten ikke vil hjem når jeg henter dem.

Du kan få adresse og telefonnummer hvis du mailer til mig :-) :-) :-)

Knuz,

Beagle.
"You can ask a stallion or tell a gelding,
but you must discuss it with a mare"
1
0
Svar på denne tråd
 
 Anbefaling
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 18:11
Hej Mette
Jeg ved ikke om du har tjekket hos Brit Larsen - http://www.lundegaarden.dk/, ved Hvalsø/Roskilde. Men du kan ikke få en bedre pension til dine katte. Jeg kender Britt godt. Hun er i øvrigt dyrlæge og vigtigst: Kattene har det supergodt der. De bliver sluset ind via et kort ophold i en seperat løbegård, men tilbringer så hele ferien sammen med de andre katte i pensionen i nogle meget store lokaler med store udendørs løbegårde. Selvom man ikke skulle tro det - så enes alle katte fint, fordi de alle er på fremmed territorie. Vi har haft kat i pension der og han trivedes super godt og ville dårligt nok hjem igen. Det er selvfølgelig kun kastrerede hankatte og hunkatte, der kan gå sammen. Ikke kastrerede hankatte må gå i seperate løbegårde. Men de er altså også af fin størrelse og har også udendørs løbegård tilknyttet.
Hilsen Winnie

Gør livet til en fest - rid islandsk hest:-)
www.kongemosen.dk
1
0
Svar på denne tråd
 
 Helsinge kameludl:
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 20:21
Ja dem kan jeg godt anbefale. Jeg har godt nok aldrig haft nogle af mine egne katte deroppe, men jeg kommer der næsten dagligt, da jeg kører med reservedele til biler (hendes mand har et autoværksted på samme gård).

Og dem jeg kender der har brugt dem har været yderst tilfreds. Det skulle være et rigtigt luksus sted for kattene.

Tina
1
0
Svar på denne tråd
 
 hjemmepasning
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 22:05
Jeg ved godt at det har du sikkert overvejet.
Men det bedste ville nok være at få en betroet person til at komme en gang om dagen og fodre dem. Det ville jeg ihvertfald foretrække. Kattene kan blive i deres hjem og slipper for al postyret. Når de er to til at underholde hinanden skulle de godt kunne klare sig kun med ét tilsyn om dagen - og det er under alle omstændigheder bedre for dem end at komme i bur.
Selvfølgelig bør man lave én eller anden sikkerhedsforanstaltning hvis nu der sker denne person noget, personen kan fx i sin pung lægge en seddel med oplysninger om kattene.
Jeg har aldrig selv gjort sådan, men man har jo hørt skrækhistorier om pasningsdyr der blev ladt i stikken pga ulykker og lignende. Omvendt er der jo intet der er sikkert, heller ikke i en pension.
Jeg ved godt det ikke var svar på dit spørgsmål, jeg kender ingen kattepensioner :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser på pension?
Forfatter: 
Dato:  21-05-2003 23:16
Ja overskriften siger hvis det hele. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad prisleje en kattepension ca. ligger i?
Jeg ved selvføægelig godt at det kan være lidt forskelligt, men såån ca.!


Hilsen Bettina :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Inges kattehjem
Forfatter: 
Dato:  22-05-2003 09:50
Jeg bruger altid Inges kattehjem når jeg har min kat i pension. De er i bur de første 1-2 dage og bliver så lukket ud i rummet. De har 2 afdelinger, den ene afdeling er ment for lejlighedskatte, den anden afdeling er for udedørskatte. Selvom min kat er lejlighedskat har jeg valgt at have den sammen med udedørskattene da de har større areal at løbe på. Jeg har kigget på andre pensioner, men er altid faldet tilbage til Inges kattehjem. Min kat har altid trives der og jeg har hele tiden følt at der blev holdt passet godt på kattene.

Jeg mener det koster ca. 85 kr. pr. døgn.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pension i Lynge
Forfatter: 
Dato:  03-01-2020 08:49

Kære Beagle

Jeg ved det er meget længe siden, at du skrev dette opslag, men jeg prøver alligevel. Du nævner en kattepension i Lynge, som du varmt anbefaler. Kan jeg få nummer og adr. dertil?
BH. Linda

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider