Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bule/knude i maven :(
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 08:53
Jeg har en bule/knude i højre side af ja imellem mave og underliv, hvis jeg trykker på den, så flytter den sig - Nogen der ved hvad det kan være ??? Man får jo dårlige nerver af at finde sådan noget :(
Det gør ikke ondt heller ikke når jeg trykker...

Måske jeg bare skulle ringe til lægen ???

Hilsner
Juul
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Bule/knude i maven :(
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 08:55
Kan du SÅ komme afsted til lægen!!!



ClinCher Unique dressursadel sælges
En rigtig lækker dressursadel (købt hos Ingdams)
Se salgsannoncen her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Bule/knude i maven :(
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 10:34
Hejsa!

Du skriver ikke om din bule er der konstant eller "kommer og går"! Eller om du har tabt dig lidt eller ændret din kost!

Men....jeg var blevet lidt "rund" for nogle år siden og besluttede at tabe mig! Smed så nogle kilo...efter at ha' smidt 5-6 kg opdagede jeg en bule i højre side mellem navlen og et punkt midt mellem hofteben og skamben! Havde dog haft en lille fornemmelse af den før, p.g.a. en sommer forkølelse med megen hoste og opfattet det som en overanstrengt mavemuskel.

Ved lægebesøg spurgte jeg så til det, troede det var en knude, men det var min tyktarm!!! Tænk lægen sagde til letbuttede mig, at det var fordi jeg var så slank!!!!

"Bulen" kommer og går, alt efter hvad der passerer, den kan ses, når jeg ligger på ryggen og jeg kan mærke når den "kommer". Den kommer som regel altid lige når jeg lægger mig ned!

Det KUNNE være det, men selvfølgelig skal du opsøge din læge.

Mvh Dorte

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Dorte.
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 10:39
Jamen det er jo lige akkurat det du beskriver, Puhha nu har jeg det allerede MEGET bedre :) Jo den kommer og går, og kan mærkes når jeg ligger på ryggen ellers ikke :)

Jeg har ringet til lægen efter Jannie's besked, og har fået en tid, men jeg er MEGET lettet over jeg ikke er den eneste der har det så'n...

Hold da op jeg kunne hoppe op og ned, hvis ikke lige det var fordi at det er motion *S*

Tusind tak.

Hilsner
Juul
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Dorte.
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 10:49
Hej Juul!

Glad for at kunne lette din bekymring, der ER ikke noget værre, end når man går og bliver nervøs!

Inden du skal til lægen, så spis lidt brød og grønt, samt ta' et par glas vand.....det vil ikke skjule HVIS der ER noget, men vil tydeliggøre hvis det er tyktarmen.

Jeg "hygger" mig faktisk med "min bule", det føles som da man var gravid og barnet rørte på sig!

Min svigerinde der er meget tynd..for tynd...har det ligesådan, fandt jeg ud af da vi talte om det en dag!
Men tilsyneladende er det "ikke noget man taler om", siden hverken du eller jeg havde hørt om det, før end vi selv mærkede det!

Mvh Dorte

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider