Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 java - *grrrrrr*
Forfatter: 
Dato:  13-02-2003 22:57
Her sidder jeg og vil SÅ gerne ind på chat osv - men nej nej jeg skal installere JAVA - og vil den det??? noooope! - nogen der ved hvorfor min putter ikke vil det???? det er i hvert fald ikke forkerte hjælpere det er galt med, og den er ikke halt eller har muskelsmerter *gg*

mvh
;-D Karina82 ;-D

>o< Skyd ikke med elastik når du har badehætte på. og spring aldrig over hvor gærdet er lavest, det er oftest der grøften er dybest >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] java - *grrrrrr*
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 10:31
Hvilken fejl giver din computer? Ellers er det liiidt svært at hjælpe!

Jeg foretrækker selv denne: Suns Java 1.3 (den første under JRE), men bruger godt nok Suns Java 1.4 for testens skyld på min egen chat.
Jeg har selv oplevet, at installerer man en Suns Java oven i en anden Suns Java, så virker ingen af dem. Det resulterer i, at den forudinstallerede Java i Windows går i funktion. Og hvis denne ikke findes, så er der simpelthen ingen Java.
Man skal derfor afinstallere alle Suns Java på computeren ("tilføj/fjern programmer" i kontrolpanelet) og derefter installere enten 1.3 eller 1.4 efter behag.
pivnu ♥ HesteChatten
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider