Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp mig med min bachelor - Louisiana
Forfatter: 
Dato:  01-11-2023 20:22

Hej allesammen,

Hjælp mig med at gøre mit bachelorprojekt endnu bedre ved at deltage i min spørgeskemaundersøgelse om Louisiana Cafe! Hvis du nogensinde har besøgt Louisiana Museum of Modern Art og bor i en kommune på Sjælland, uanset om du er en hyppig besøgende eller en første gangs gæst, vil jeg meget gerne høre din mening.

 

Dit input er uvurderligt for at forstå, hvordan Louisiana Cafe kan forbedre sin service og tilfredsstille dine behov bedre. Spørgeskemaet tager kun få minutter at udfylde, og dine svar vil være helt anonyme.

 

Klik på dette link for at starte spørgeskemaet: Spørgeskema

 

Hvis du kender andre, der opfylder disse kriterier, så del gerne dette opslag med dem, så vi kan samle så mange meninger som muligt.

 

Tak for din hjælp med at gøre min undersøgelse af service hos Louisiana Cafe endnu bedre! 🎨☕

 

obs. Undersøgelsen laves ikke i samarbejde med Louisiana.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undersøgelsen ER BULL
Forfatter: 
Dato:  24-11-2023 20:30

Men er lukket. WTF!


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det må være første
Forfatter: 
Dato:  08-12-2023 00:03

Og eneste gang, jeg læser om en cafe på en kunstmuseum som objekt for en afhandling. Men det kan jo i sig selv være et kunstprojekt?! :-D Dog min ex-svoger var engang med til vise lysbilleder/film, men jeg tror ikke, det var i caféen.

 

Jeg har lige købt en brugt bog om Louisiana, Pernille Stensgaard "Da Louisinana stjal billedet".

 

Jeg har ikke læst den endnu, men jeg forventer at læse om den kunstige livmoder, ham med det brugte nummer 00 lokumspapir og Tingerley. Alle har jeg oplevet, som ret lille barn.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider