Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Heste-nettet er kommet på verdenskortet
Forfatter: 
Dato:  28-09-2023 10:48
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har set det...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2023 09:09

Man kunne jo ønske, at det kunne være med at "genstarte" Heste-Nettet, men jeg tvivler desværre.

 

I min verden er et online debatforum som Heste-Nettet et meget overset aktiv, men jeg tror desværre at tiden er løbet fra det.

Ærgerligt nok, for på Facebook og Instagram ser man jo stort set kun aktivitet fra ligesindede - på HN kan man få (og nå) alle mulige forskellige meninger med et enkelt indlæg.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 Fb zzzz
Forfatter: 
Dato:  01-10-2023 10:56

Du har ret Sif.

Det er sørgerligt, at Meta ikke træner deres algoritmer i at give folk et bredere perspektiv.

Jeg finder FB og Insta ret kedelige efterhånden. Det er gentalgelser af andet, jeg allerede har set og så folk, der kopiere hinandens ideer for at få følgere. Gaab.

Men jeg har ikke hest længere, så jeg føler heller ikke rigtig HN er stedet for mig. På den anden side er HN mere mit hjem end fx Reddit.

 


Mvh

Charlotte

 

T-shirt-butikken.dk - også t-shirts med hestemotiv

..The harder you fall, the higher you bounce..

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN var omtalt på Kulturnyt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2023 22:48

På DR- P1. Historien kørte hele dagen i nyhederne. Jeg hørte Julie Taylor, og jeg vil sige, hun har vist glemt mere end godt er. Er det HN junior?!§

Personligt fortryder jeg da, at alt det vrøvl, jeg i sin tid lukkede ud (i den bedste mening) lever videre uendeligt. Men jeg håber da at chatbotten/AI er trænet på Junior HN.

 

Ikke på min besynderlige idé i sprogtråden om, at der ikke er hvide høns i Congo! (Det var jo sjovt! I sin tid), men det er jo også længe siden.

 

(Meget fhv xtiny, der nu kun har to katte, den ene skal desværre aflives i morgen. Han er gammel og syg. :-( )


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste-nettet.....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2023 14:28

Heste-nettet er Dødt. Så det er på igen måde berattiget hvis det er fornyeligt. Det har været dødt længe efter fejlslagende ændringer. pudsigt nok ville jeg til at lave et opslag omkring lige det. Men lærer af sine fejl og ændre de fejl det gør man ikke. Det er efterhånden mange år det har stået på. Bla. at tage meget dyre betalinger for annoncer var en af de største fejl de lavede. Men indrømme sine fejl er de færste mand nok til.


Bolig til leje søges på landet i Holstebro eller omegnen. Med 1-5 tdl. græs til.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider