Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 VM i hestesport i HERNING
Forfatter: 
Dato:  11-08-2022 23:11

Aprpos det døende HN, så synes jeg jo, det meget ærgerligt, at der ikke er en stavelse om VM i Herning. Nu har jeg jo siddet (og kedet mig, den lille PRE var så kær) gennem dressuren. Og jeg er ved at se ridebanespringningen (pt er 3 røget af).

 

Og kommentaterne: Jeg synes Bjarne Nielsen gør det superfint, også selvom de ikke så at den første i finalen, rent faktisk blev bange for et spøgelse af et tv-kamera.

 

Ridebanespringningen: Hold da kæft, skal hestene se sådan der ud i deres mund? Slå og slå hovedet til side? Have åben mund?

Som den kvindelige kommentater ikke siger noget om?

 

Iøvrigt kommentator Nikolaj: Så hedder det en Hann- over-raner. Ikke en Hannovener. Og en Holstener. Hvor fanden har han gået i skole?

 

Men nok om det!

 

Jeg ser resten via casting, da jeg var til en længe ventet øjenundersøgelse. Deres net var så nede...


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 En tilståelse
Forfatter: 
Dato:  12-08-2022 14:15
Jeg har en tilståelse.

Pga manglende tv vaner og almindelig travlhed, har jeg faktisk slet ikke set optagelser af VM.

Så, hvor kan man se det efterfølgende?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan ses på
Forfatter: 
Dato:  12-08-2022 19:23

dr.dk :-) vælg DR.TV og søg på VM. Så kan det ses på pc/tablet/fon.

Har man Cromecast eller andet dims tilsluttet. kan man caste til fx sin tv-skærm.

 

Der er finale i ridebanespringning på søndag.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemmegående
Forfatter: 
Dato:  12-08-2022 21:09

Jeg render bare rundt herhjemme, da jeg har været sygemeldt i en halv evighed, men lige i den her situation er det jo ganske rart. For ja, jeg har set dressur alle dage med lidt afbrydelser, der skal jo handles. Men mange lækre heste og dygtige rytter!!!

 

Jeg har bemærket mange "talefejl" fra den mandlige kommentator, han er ihvertfald ikke hesteinteresseret. Jeg har avlet Han-no-ve-ra-ne-re, så derfor generede hans udtale mine ører meget!!!!

Der var også et par hestenavne der generede mig Nabab de Reve, der skal Reve udtales p fransk, med en opad gående tone og ikke fladt med tydeligt e i slutningen. Diamant de Semilly prøvede medkommentatoren gang på gang at lære ham hvordah skulle udtales med manglende succes.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider