Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ser du videoer om hestetrænings tips?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2022 17:27

Jeg vil gerne høre, om der stadig er nogen der bruger Youtube til at søge råd om hestetræning?

Jeg er uddannet hestetræningskonsulent, og jeg vil virkelig gerne nå længere ud med al den viden jeg har! :)

 

Men ville du rent faktisk være interesseret?
Jeg har allerede erfaret hvor meget tid det kræver at lave sådanne videoer, særligt hvis de også skal redigeres.
- Og i så fald, hvad ville du gerne have tips om?
Jeg har selv idéer såsom

"Få din hest til at stoppe med at gå i lommen på dig" ;)
"Lær din hest at bakke"
"Få blide signaler"
"Lær at parkere din hest"
"Giv din hest en velfortjent massage"
"3 Gode bomøvelser"
"Lær din hest at gå i longe"
....

Jeg kan fortsætte i uendelighed, men hvad tænker i?
Er det interresant?

Venligste hilsner Sebrina Thorvardarson


- Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode idé, men...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2022 11:47
Jeg synes, at det lyder som gode ideer, men...

Jeg indrømmer blankt, at jeg ser ikke selv undervisningsvideoer på youtube.

Jeg synes det går så laaasngsomt ift at læse - jeg kan læse en bog efter skole,, og frem til sovetid, fra 4-5 klasse.
En bog, det kan være Sofies Verden, Den Uendelige Historie, Hobitten og lignende....

Jeg synes også at reklamepauser på youtube er noget fanden har skabt.

Krav om Youtube vil nok holde mig væk.


...
Hvis du laver noget godt, kan du så ikke lægge på youtube OG egen hjemmeside?

Men, ja, jeg læser hellere på skift med billeder end bruger video....


Min mand er nørdet med andre emner - og han aflytter med dobbelt tempo. Så, når at høre mere.
Kan din lydkvalitet bære det trick?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for input!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2022 17:20

Tak, jeg kan sagtens forstå hvad du mener med de reklamer på Youtube. Jeg ville godt kunne lægge det op på min hjemmeside, problemet er så, at jeg kun når ud til dem der allerede kender til mig :).

 

De bøger du nævner dér er fiktion, hvilket får mig til at tænke, at det vil blive for tungt at læse faglitteratur. Men samtidig vil det være lettere for mig, at nedskrive "step by step", trinvis udvikling og handling.

 

Der er meget for og imod, men jeg vil meget gerne høre om flere idéer og tanker, til hvorfor videoer/tekst kan være bedre :)

 

Måske vil jeg forsøge med en Youtube-kanal, bare for at starte et sted. Men så bliver indholdet nok lidt "råt" da jeg ikke er redigerings-mester ;)


- Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Både og??
Forfatter: 
Dato:  01-08-2022 19:06
Hvis man nu forestiller sig, at du oploader til youtube, kan du så ikke også oploade præcist samme filer til egen hjemmeside?

Så kan folk, der ikke kender dig, snuble over dig på youtube.
Og folk, der har opdaget dig finde næste film på din hjemmeside.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2022 20:41

Du har da ret!.. Wauw, jeg har simpelthen tænkt så meget over det, at jeg ikke har prøvet at lægge 2 og 2 sammen, haha.

Ja, så er det jo bare at starte.
Der vil jo altid komme ris og ros på det man deler, så der er helt sikkert nogen, der vil sætte pris på det.
Gid der var mere gang i HN som i gamle dage, så havde jeg nok også fået mere sparring her. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til det på FB.


- Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider