Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ser du videoer om hestetrænings tips?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2022 17:27

Jeg vil gerne høre, om der stadig er nogen der bruger Youtube til at søge råd om hestetræning?

Jeg er uddannet hestetræningskonsulent, og jeg vil virkelig gerne nå længere ud med al den viden jeg har! :)

 

Men ville du rent faktisk være interesseret?
Jeg har allerede erfaret hvor meget tid det kræver at lave sådanne videoer, særligt hvis de også skal redigeres.
- Og i så fald, hvad ville du gerne have tips om?
Jeg har selv idéer såsom

"Få din hest til at stoppe med at gå i lommen på dig" ;)
"Lær din hest at bakke"
"Få blide signaler"
"Lær at parkere din hest"
"Giv din hest en velfortjent massage"
"3 Gode bomøvelser"
"Lær din hest at gå i longe"
....

Jeg kan fortsætte i uendelighed, men hvad tænker i?
Er det interresant?

Venligste hilsner Sebrina Thorvardarson


- Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode idé, men...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2022 11:47
Jeg synes, at det lyder som gode ideer, men...

Jeg indrømmer blankt, at jeg ser ikke selv undervisningsvideoer på youtube.

Jeg synes det går så laaasngsomt ift at læse - jeg kan læse en bog efter skole,, og frem til sovetid, fra 4-5 klasse.
En bog, det kan være Sofies Verden, Den Uendelige Historie, Hobitten og lignende....

Jeg synes også at reklamepauser på youtube er noget fanden har skabt.

Krav om Youtube vil nok holde mig væk.


...
Hvis du laver noget godt, kan du så ikke lægge på youtube OG egen hjemmeside?

Men, ja, jeg læser hellere på skift med billeder end bruger video....


Min mand er nørdet med andre emner - og han aflytter med dobbelt tempo. Så, når at høre mere.
Kan din lydkvalitet bære det trick?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for input!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2022 17:20