Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Afleveringer på gym
Forfatter: 
Dato:  19-05-2022 13:18

Kan man blive nægtet oprykning til 3.g hvis det er en aflevering man ikke har lavet? Eller er det noget med at man ikke kan gå ud af 3.g?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhhmn ...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2022 01:26

... Man bliver næppe nægtet oprykning på baggrund af én manglende aflevering. Men mangler man mange afleveringer, vil man nok kunne blive nægtet oprykning.

I må have en studiesekretær/studievejleder eller lignende på skolen, der kan vejlede dig. Tag en snak med vedkommende med det samme, så du kan få det på plads så hurtigt som muligt.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det burde du sagtens kunne
Forfatter: 
Dato:  19-06-2022 21:41

Jeg har selv gået ud af 3G hvor jeg havde et par afleveringer som jeg ikke havde lavet, så tror ikke der er nogle specifikke krav. Dog kan du jo godt blive nægtet at gå videre fra 2g til 3g hvis du har for meget fravær eller ikke et gennemsnit over 02


Kristian

Ridde entusiast og ejer af Pricepair - Online sammenligning af de bedste tilbud

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja og nej
Forfatter: 
Dato:  08-07-2022 09:54

Altså ja, din lærer kan sagtens kræve at du laver alle dine afleveriner før du kun påbegynde 3g. Dog er det meget individuelt, og nogle lærere er selvfølgelig mere skrappe end andre.


Blogger for Zenfit

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider