Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilke Instant nudler?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2022 15:21

Når den hurtige sult opstår er der ikke noget nemmere end instant nudler. Synes bare at man altid køber de samme og det bliver idt kedeligt i længden. Hvilke instant nudler foretrækker i? og har i nogle ideer til nogle anderledes nogle end de billige fra netto samt hvor de kan købes?

 

Del gerne jeres erfaringer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Drop nudler
Forfatter: 
Dato:  04-04-2022 20:30
Fra en ernæringsmæssig vinkel er det lige så spændende som pap.


Tjek Jamie Olivers kogebøger, han har også skrevet en om mad i en fart.
Ellers - røræg.
Svits evt de tilfældige rester af grøntsager, kødrester og andet på en pande , rør et æg eller to med en fingerspids salt, hæld æggemasse over.
Skru ned for panden til 3-4 (eller hvad der passer til dit køkken .)
Det tager et helt minut ekstra. Vil du have et asiatisk pif, så steg i sesamolie i stedet for margarine.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Hurtig mad
Forfatter: 
Dato:  05-04-2022 10:18

Enig med Dr. Who - hvem har godt af papnudler?

Også enig i betragtningen om æg og grøntsager.

 

Jeg laver af og til et "snurre-rundt-æg" - det er det samme som et røræg, jeg slår det bare ud direkte på panden og snurrer det rundt med en paletkniv, så er jeg fri for at svine en shaker til :)

 

Eller - hvad med et stykke rugbrød med pålæg? Der kan laves enormt lækre klapsammen-madder, som kan spises i bilen med én hånd :)

 

Fx. et stykke rugbrød med en mild skimmelost (brie eller hvidskimmel) og et drys salt. På et andet stykke rugbrød smøres pesto og så lægges en skive skinke/hamburgerryg/tørret skinke på, og det hele klappes sammen. Smager himmelsk!

 

Eller den lidt mere tidskrævende: rist to stykker rugbrød. Når du vender dem, så lægger du en skive ost på den varme side, og når de er færdige klapper du dem sammen omkring en skive hamburgerryg - evt. med et stænk sennep. Mums!

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 instant nudler holder
Forfatter: 
Dato:  20-04-2022 09:16

Jeg melder mig altså med på instant nuddel-holdet - det holder. Mna kan uden tvivl lave en lækker nuddelret i køkkenet, men det er ikke lige altid, at jeg gider bruge tid på det. Der er instant nudler geniale.

 

Prøvede faktisk sev, at finde nogle nudler på nettet her -pandasia.dk/brand/samyang-nudler/

 

De hedder samyang og der er et hav af forskellige varianter. Jeg tænkte selv, at der da ikke kan være så meget forskel på instant nudler, men der blev jeg overrasket. De smager sindsygt godt og af virkelig meget i forhold til at det "bare" er instant nudler.

 

Prøvede også at købe den, der er med 2 x spice, og jeg har sjældent prøvet noget, som var så stærkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nudler.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2022 10:02

Jeg spiser dem ikke selv. Men mine store drenge gør. Vi køber dem fra Rema eller Netto. Det er dem de bedst kan lide.


Bolig søges til leje i Nordsjælland. Gribskov kommune. Evt. Helsingør.

Hundpasning tilbydes. Nordsjælland.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spice din nuddler op
Forfatter: 
Dato:  05-06-2022 05:12

Hej Dennis, et godt tip herfra er at tage i en "Asian shop" for at købe nogle af de gode instant nudler. Jeg husker ikke hvad de hedder på stående fod, men der er en slags som stammer Sykorea, som er rigtig gode.

 

jeg selv spiser af og til helt almindelig yum yum nudler, og holder af og tilføje blandt andet champignon og/eller forårsløg. Og næsten altid et smilende kogt æg. Det kan anbefales, og det er sådan noget som lige kan forvandle papnudler til et reelt fx frokost måltid

0
0
Svar på denne tråd
 
 De helt rigtige instant nudler ;)
Forfatter: 
Dato:  09-06-2023 16:32

Hej! Jeg kan godt mærke, du trænger til at ruske lidt op i de der instant nudler. Det er sgu da også kedeligt, hvis det bare er de samme, man hiver ned fra hylden hver gang.

 

Nu siger jeg det bare, som det er, men hvis du har mod på at prøve nogle nudler, der har lidt mere smæk for skillingen, så skal du prøve Shin Ramyun eller Buldak Hot Chicken Flavor Ramen. Shin Ramyun kommer lige fra Sydkorea, og de har en stærk smag, der virkelig kan vække dine smagsløg. Buldak Hot Chicken Flavor Ramen, de er så stærke, at du måske skal have en spand mælk ved siden af dig, når du spiser dem. De koster lidt mere end dem, du finder i Netto, men smagen er altså i en helt anden liga​. dem kan du finde her https://danmad.dk/samyang/

 

Så hey, det er da værd at prøve, ikke? Og husk, der er ingen der dømmer, hvis du stadig er vild med de billige fra Netto. Men de bedste nudler findes andre steder end i Netto! :p


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider