Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fængsels betjent - erfaring ??
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 19:47

Hej.


Jeg ville meget gerne høre fra jer hvis der er nogen erfaringer med uddannelsen og jobbet som Fængselsbetjent.


Jeg overvejer at påbegynde ny uddannelse og kriminalforsognet har altid interesseret mig.


Så hvis nogen af jer ved noget - godt som skidt - så del endelig ud ..


På forhånd tak.




Overgangs dækken købes - 115 cm,lille halsåbning,ca 200 g fyld. weatherbeetha foretrækkes...
Avl af Maine Coon´s -> Link
Venlig hilsen
D.Nordvig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kriminalforsorgen..
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 19:58

Hej!


Gå ind på Kriminalforsorgens hjemmeside, der kan du læse om uddannelsen og søgekriterierne!


Du skal gøre op med dig selv, hvor meget @!#$ du kan/vil finde dig i...for uanset hvad, så vil der komme mange psykisk hårde belastninger, som virkelig kan trække tænder ud!!!!!


Ellers er det en arbejdsplads med godt sammenhold, spænding, skiftende arbejdstider m.m., men der kan også være mange lange dage ind i mellem.


Der er uniformspligt, så du er, jo nu med den nye uniform, meget synlig i gadebilledet, hvis du feks er på transport til retten eller lign.


Der er flere af fængslerne der har informationsmøder.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men de større fængsler har de møder en gang i mellem.


Der er brug for betjente, så hvis du kan bestå optagelsesprøverne, har du garanteret fast arbejde i de næste mange år.


Desuden er de skiftende arbejdstider meget foreneligt med det at holde heste, dog kan det om vinteren, hvis du har heste hjemme, være lidt bøvlet med indlukning.


Held og lykke, hvis du søger ind...


Lotte


Lev livet!!


www.linedance2u.dk



Haflinger sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 20:04

Ja naturligvis har jeg læst på deres hjemmeside :)


Det var mere personlige erfaringer jeg meget gerne ville høre om.


Men mange tak for dit svar også, dervar bestemt også brugbar viden.





Overgangs dækken købes - 115 cm,lille halsåbning,ca 200 g fyld. weatherbeetha foretrækkes...
Avl af Maine Coon´s -> Link
Venlig hilsen
D.Nordvig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er måske
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 20:05

lidt nemmere at svare, for mig, hvis du har nogle bestemte spørgsmål..??


Lotte


Lev livet!!


www.linedance2u.dk



Haflinger sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fængselsbetjent
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 20:58


Jeg søger ind når jeg er blevet rask. Var til infomøde og det gav et større indblik i arbejdet og fik osse en lille rundvisning i en af afdelingerne. Så erfaring har jeg ik, men kan helt sikkert anbefale at ta til et af deres infomøder.




Heidi



0
0
Svar på denne tråd
 
 betjent
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 08:16

Faget er jo meget bredt, men jeg svarer også gerne hvis du skulle have spørgsmål.


god dag

/betina


Stengårdens DSP'er - smukke ponyer der er velredne, godt opdraget og ikke til at modstå


www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/dspstald

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv



0
0
Svar på denne tråd
 
 halløj
Forfatter: 
Dato:  04-07-2023 16:05

Hej Nordskov
Kom du ind på uddannelsen som fængselsbetjent? :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider