Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har afvist min nye kollega
Forfatter: 
Dato:  21-07-2021 15:38

Hej Hestenette,

 

Jeg er startet i nyt job og da jeg starter skal jeg have en erfaren medarbejder til at hjælpe mig den første dag og vi arbejder bare ham og mig. Efter den første arbejdsdag, giver han mig et lift hjem og da han har sat mig af sender han mig en venneanmodning på Facebook, hvorefter han sender mig en besked og spørger om han skal komme og hente mig i morgen tidlig. Jeg siger, jo tak, og vi kører sammen på job. Efter anden arbejdsdag, skriver han til mig igen, om han må komme hjem og besøge mig senere på dagen. Jeg siger nej, da jeg ved han har en kæreste, og han kun er 21 år, og jeg 28 år. Det skal dog siges, at jeg er ret vild med ham og han giver mig sommerfugle i maven. Efter jeg har sagt nej, spørger han mig, om han så må komme dagen efter i stedet, hvorefter jeg siger at jeg har travlt og ikke kan. Den besked vælger han så ikke at svare på og lader min besked stå som ulæst. Jeg er meget ambivalent for jeg har følelser for ham, men han har en kæreste, er min kollega og meget yngre end mig, samtidig med at han nu har valgt at ignore min besked. Det skal siges, at han har ferie nu og først kommer på arbejde igen om 3 uger. Jeg savner ham, men vil heller ikke skyde mig selv i foden og er bange for at han har mistet interessen for mig nu efter jeg har afvist ham et par gange. Hvad tænker I om hele situationen?

Hilsen
Den Triste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kollega eller kæreste?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2021 20:29
Tjae.
Skidt med at han er yngre.
Det er min mand da også, og sådan er det da også for hovedparten af mine søskende. Passer I sammen, er alderen ligegyldig.

Men, at han har en kæreste og er din kollega komplicere ting.
Det med kærester på arbejde er generelt noget kompliceret noget, og detder med flere kærester samtidig fungere meget sjældent...

Hvis du har savnet ham om 3 uger, han har forladt sin kæreste og HAN er villig til at skifte job, så kan I jo flirte amok, når han er blevet fri på kærestemarkedet og har et nyt job.
Kærlighed kan man møde de mest mystiske steder, så...
1
0
Svar på denne tråd
 
 Kærester…
Forfatter: 
Dato:  21-07-2021 23:26

Mine sidste to kærester har jeg mødt på min arbejdsplads. Den sidste har jeg købt hus og fået 2 børn med.

Men jeg ville tænke det der som venskab.


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes ...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2021 14:05

... Godt nok at han rykker hurtigt. Han har en kæreste og allerede på andendagen spørger han, om han må komme på besøg hos dig. Det synes jeg måske ikke lyder så tillidsvækkende.

 

Forelskelse er forelskelse, men måske man lige skal overveje, om han er en player, og om man vil udsætte sig selv for at være kæresten, han er utro overfor.

 

Men du kan jo spørge ham direkte, når han kommer tilbage fra ferie. Spørg ham, hvad han egentlig havde tænkt sig, der skulle foregå, hvis han besøgte dig? Og hvasd med kæresten? Jeg ville nok bede ham afslutte det med kæresten ordentligt, inden jeg ville have noget med ham at gøre.

 

Det er måske meget godt, at I ikke ses igen før om tre uger. Brug den tid til at gøre op med dig selv, hvor du selv står i det her. Er det en ægte forelskelse, eller er du bare smigret over at han med det samme viser interesse for dig?

Gider du rode dig ind i noget med en gut, der tilsyneladende ikke tager det med kærester særligt seriøst?

Hvordan fungerer det med kærester på arbejdspladsen, og endnu vigtigere; Hvad hvis I bliver kærester, men det ikke holder, og I skal arbejde sammen bagefter? Kan I det?


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

4
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2021 08:23

At han går efter dig, mens han selv har en kæreste, er et kæmpe, sætter mine alarmklokker i gang. Det er suuuuperdårlig stil, og han har tydeligvis lav moral. Den ville formentlig fortsat være lav, hvis I alligevel skulle finde sammen.

 

Alder er for så vidt ligegyldigt. Problemet er, at han tilsyneladende er en klaphat.

 

Vil du give ham en definitiv afvisning, så skriv noget i stil med, at du ikke dater folk, der i forvejen har en kæreste.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

2
0
Svar på denne tråd
 
  hvis han behandler sin
Forfatter: 
Dato:  29-07-2021 14:58

nuværende kæreste så respektløst, vil han nok også behandle dig på samme måde, hvis i blev kærester.


Vårbyghalm Morten Koch 12 kr./stk - ca 12 kg.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Skidtpyt
Forfatter: 
Dato:  30-07-2021 11:39
Du har gjort dig selv en tjeneste.
En 'mand', der behandler sin kæreste på den måde, og som ghoster dig, er ikke værd at samle på. Hold dig langt væk og pris dig lykkelig for, at han kun er en kollega.



Nu med skovtursquarter

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider