Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mindetråd for Mrsheaven
Forfatter: 
Dato:  21-04-2021 22:08
Emnet siger godt nok lange historier, men jeg prøver at gøre det kort og lade jer om historierne.
Ved ikke helt præcist, hvor jeg vil hen med denne tråd, men synes det fortjener et skud.

Mit navn er Clarissa, obviously, Connies, bedre kendt som Mrsheaven herinde, datter ?
Nu står der mindetråd, desværre. Jeg håber dette kan nå ud til dem, som kendte min mor ??

Min mor er desværre gået bort 25 marts 2021...
Lang historie kort (bemærk: kan være hårdt for nogen at læse);

21 marts bliver hun kørt til Skejby, fordi hun ikke længere trak vejret og havde fået et hjertestop. Hjertet starter med at slå igen, men hun er stadig ikke ved bevidsthed.

22 marts får vi at vide, at de vil prøve at vække hende. Men at dette kan være en lang proces.

23 marts tager jeg med min søster hen for at se hende. Her fortæller de, at mor havde trukket vejret en smule selv og åbnet øjnene lidt.
De fortalte os at vi skulle holde håbet, selvom situationen stadig var meget kritisk.

24 marts for vi at vide, at de ville tage blodprøver og prøver af hjernen. Disse skulle være rigtig gode, hvis der skulle være håb for at hun ville vågne.

25 marts kl 16:00 er vi oppe for at sige det sidste farvel, dem der havde lyst og kunne klare det ? 20:07 fik hun fred... De havde gjort hvad de kunne på Skejby.

SLUT.

Måske du nu tænker "og hvad rager det mig?", hvilket er helt okay.
Det jeg håber på med denne tråd er, at nå ud til dem som kendte min mor, så de her kan dele deres minder og historier.
Da jeg rigtig gerne vil læse dem, da jeg ved min mor har berørt mange liv ?

Derudover er man velkommen til at skrive til mig, hvis man har behov for det.

Tak til dem der læste med og tak til dem der evt deler deres historier/minder her i tråden ?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Savnet er stort
Forfatter: 
Dato:  21-04-2021 22:16

Kære Clarissa

Det er stadig ikke gået rigtig op for mig at Connie ikke er her mere, hun var den skønneste kvinde og veninde, altid klar med opbakning og støtte når der var behov for det, men også med på de skøreste påfund

 

Jeg er glad og meget taknemmelig fordi jeg fik mulighed for at sige et stille farvel og på gensyn, det betyder utrolig meget for mig.

 

De sjove historier håber jeg der er andre der har lyst at byde ind med, lige nu er jeg for trist til at komme i tanker om nogen :-(

 

Hvil i fred Connie, du er savnet.

 

Kærligst Naja

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trådstarter
Forfatter: 
Dato:  21-04-2021 22:38
Hej Clarissa,
Jeg kender dig ikke, men føler med dig.
Knus fra mig, Jill

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kondolerer
Forfatter: 
Dato:  22-04-2021 10:46

Ih, det er jeg ked af at læse Clarissa, og jeg kondolerer

 

Jeg kendte din mor fra efterskolen, og fra Birken - og herinde fra. Hun var et ganske særligt menneske, og hun bliver svær at undvære, især da for jer, hendes familie.

 

Varme tanker, Sif

 


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 De varmeste tanker
Forfatter: 
Dato:  22-04-2021 13:48

Kære Clarissa,

det gør mig meget ondt at læse om Connies / din mors død.

 

Jeg havde allerede læst mange af hendes indlæg her på HN - grinet højt, nikket anerkendende og fået stof til eftertanke - før jeg fik fornøjelsen af at lære hende at kende irl, da jeg fik hest på Wolhøjgård for ca 10 år siden.

 

Vi fik mange gode snakke i den korte tid, der gik, inden hun flyttede derfra ret kort efter, jeg var begyndt at komme der, men vi holdt kontakten på sms, da hun flyttede Nordenfjords og sidenhen sydpå igen.

 

Din mor var et elskeligt, hjerteligt og favnende menneske; klog og kærlig og altid imødekommende og lyttende. Vi mistede desværre kontakten for et par år siden og det kommer som et chock at høre, at hun ikke er mere. Det er jeg virkelig ked af.

 

De varmeste tanker til dig og din søster.

 

Æret være Connies minde.

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøstekram
Forfatter: 
Dato:  26-04-2021 20:30

Hej Clarissa

Jeg kendte ikke din mor IRL, men husker hendes mange gode indlæg herindefra.

Det gør mig ondt at du skulle miste hende så pludseligt og uventet.

Masser af trøstekram herfra.


£isbeth (Blue Bird)


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Connie...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2021 15:51

Kondolerer mange gange med din mor <3

 

Jeg har mødt Connie mange gange - både til HN-træf og til mindre arrangementer i HN-regi. Der var altid grin og godt humør, så verden er blevet en smule kedeligere.


 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trist at læse
Forfatter: 
Dato:  03-05-2021 18:37

Kære Clarissa

 

Jeg kendte slet ikke din mor i virkeligheden, men jeg har læst en masse af hendes indlæg her på HN igennem mange år efterhånden.

 

Jeg blev altid glad i låget; hun havde en herlig måde at udtrykke sig på og mange gode betragtninger. Man kunne mærke, at hun var et varmt og humoristisk menneske. Og hvem kan glemme alle de pragtfulde billeder af hende sammen med store, dejlige Giga?

 

Det gør mig så ondt for dig og resten af din familie, og jeg håber for jer, at I må komme godt igennem sorgen og ud på den anden side, hvor man stadig savner, men også husker alt det gode.

 

Varme tanker fra Mitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 det gør mig ondt.
Forfatter: 
Dato:  08-05-2021 20:54

Det er jeg ked af at læse, mindes hendes mange gode indlæg.

 

kondolere.


 


IMC

 

 

 

 

 

 

 

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kondolerer
Forfatter: 
Dato:  14-05-2021 22:07

Jeg tror vi er rigtig mange der føler vi kendte din mor uden nogensinde at have mødt hende. Hun virkede som et helt fantastisk menneske.
Kan vist bedst huske hende for den store hvide hest hun havde :)

 

 

Jeg mistede selv min far meget pludseligt i februar i år. Det gør så ondt og det hjælper ikke med Coronakrisen oven i. Det gør mig ondt for dig og jer

Jeg føler ind i mellem, at jeg er ret ok og så rammer sorgen bare som et godstog igen. De kloge siger det bliver bedre med tiden. Men det tager tid.


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak er et fattigt ord
Forfatter: 
Dato:  11-07-2021 22:46
Tusind tak alle sammen <3

Jeg har læst jeres kommentarer mange gange nu og det varmer mit hjerte at se, hvor mange der faktisk har skrevet.

Tak er et fattigt ord, men det betyder rigtig meget for mig og jeg har gemt hver og én besked <3
1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg husker
Forfatter: 
Dato:  02-01-2022 19:52

Jeg husker også din mor fra hendes mange skriv herinde. Hvor er det trist, hun skulle herfra så tidligt. Jeg kondolere.


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider