Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Spørgeskema
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 09:25

Hej!

Vi er en studiegruppe fra CPH-Business, som håber i har lyst til at deltage i vores spørgeskemaundersøgelse. Det tager ca. 2-3 minutter og omhandler alkohol.

docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLSftdupUTn6-mNa_CTCa4p_- yfsJS2QMblrNy-TYrETGEduDFA/ viewform?usp=sf_link


Mange tak for hjælpen :-)

0
2
Svar på denne tråd
 
 Mangler i skemaet
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 10:06

Jeg synes der er lidt huller i skemaet, hvis jeg køber alkohol herhjemme, så køber jeg det oftest når jeg alligevel handler om eftermiddagen = Kl. 14-17, den svarmulighed findes ikke.

 

Men normalt køber vi grænsebutikkerne, når vi alligevel er i Tyskland 3-4 gange om året. Den mulighed findes heller ikke.

 

Jeg tænker også at der mangler en del butikker, en ide havde været at dele dem op i kæder, så der stod Coop, Salling Group osv.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Og så køber man
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 10:10

Og så køber de fleste da flere typer af alkohol, vi har da både vin, flere typer spiritus til drinks, cider til hygge i sommervarmen, enkelte øl som gemalen deler med gæster osv.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 10:53

Jeg savner en mulighed for at kunne vælge flere forskellige typer alkohol i spørgsmålet om, hvad jeg køber. Jeg køber sjældent kun én slags.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
1
Svar på denne tråd
 
 Svar til
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 10:56

Tak for feedback.

Mht. at dele det op i Coop, Dansk Supermarked osv. er voores erfaring bare, at der er mange blandt den danske befolkning, som ikke helt ved hvem Netto f.eks. hører ind under. Derfor har vi opstillet alle butikkerne :-)

Vi har nu tilføjet, så man kan krydse flere af under hvilke former for alkohol man køber.

Igen, tak for feedback :-)

1
2
Svar på denne tråd
 
 Faglært som eneste mulighed ?
Forfatter: 
Dato:  07-05-2020 07:11

Udtrykket `faglært` bruger man mest om folk, der har en håndværks- eller erhvervsuddannelse. Jeg har en lang videregående uddannelse fra universitetet og betragter ikke mig selv som tilhørende den kategori. Har dog sat kryds der pga. manglende svarmuligheder.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Arbejdssituation
Forfatter: 
Dato:  09-05-2020 16:23

Måtte springe af ved spørgsmålet om ens beskæftigelse....

Er hverken ufaglært eller faglært.....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Faglært
Forfatter: 
Dato:  10-05-2020 09:26

Jeg må indrømme at jeg ikke tænkte så meget over det med faglært vs. ufaglært, som det er sat op tænkte jeg med/uden uddannelse.

 

Jeg synes det er værre når man udfylder oplysninger i jobdatabaser, og mulighederne for svar er stærkt begrænsede, der har det en stor betydning. Her synes jeg det er fint med få muligheder for at gøre det overskueligt.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider