Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pris for fysioterapi
Forfatter: 
Dato:  07-02-2020 16:09

Hej,

Som fysioterapeut er jeg interesseret at vide, hvad folk synes er en fair pris at betale, hvis man har fået en henvisning til fysioterapeut? Vil man helst bruge den og betale mindre eller komme til hurtigere men betale mere?

 


Selvstændig som tilbyder højkvalitets massage i København

0
1
Svar på denne tråd
 
 Find den rigtige
Forfatter: 
Dato:  08-02-2020 17:05

Jeg synes det er svært. For man vil ikke give mange hundrede kroner for en behandling men omvendt vil jeg hvert fald også gerne have mere end 30 minutter (som jeg ofte synes man bliver spist af med). Har i mange år døjet med hovedpine, hvor jeg har fået hjælp som jeg synes har været det hele værd. Så nogle gange kan man heller ikke putte en for høj pris på god kvalitet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hurtigere til?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2020 00:50

Jeg har flere gange benyttet mig af fysioterapi, og det kostede da ret meget, selv med tilskud (og lægehenvisning), da gav jeg omkring 200 kr (med moms) for behandling (ryg og nakke). Det var dyrt for mig!

 

Men nu kan jeg få det gratis i 12 uger (to gange om ugen) med henvisning, så deet... Med gratis kørsel.

 

Det har aldrig taget lang tid at blive henvist af lægen. Men jeg har skullet helt til Langbortistan sygehuset for at få taget røntgen, og der havde jeg ikke ondt i mine *knæ*- da jeg havde taget 4 smertestillende for ryggen... Ja! Den gjorde også kun ondt i to dage efter- ryggen altså!

Jeg havde kun "vand i knæet"- dvs de hæver op og er varme/låser.

 

Men nej, at betale mere for hurtigt at komme til, det har jeg ikke behov for.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 fysio...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2020 08:25

Hej

 

Jeg synes generelt man kommer hurtigt til med henvisning.

Jeg håber da ikke at fysioterapeuterne lader folk med henvisning vente ift dem uden.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider