Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogle spørgeskemaer ang. plads
Forfatter: 
Dato:  26-03-2019 09:48

Hej

Min klasse skal til terminsprøver i teknologi B på HTX.

Vi har brug for forundersøgelser, og til det bruger vi spørgeskemaer. Hvis der er nogen her, som har lyst til at hjælpe ved at svare ville vi blive meget glade.

 

goo.gl/forms/VEIQLCMGPASDgjJx1


goo.gl/forms/rPELLiW3LRQPMJ823


docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLSdZEyIAJElt47Pp...QBw64u8oig/


docs.google.com/forms/d/ 1C4ypyURm1HTWgYFbqHIy4...b8fBj9BMBc/


docs.google.com/forms/d/ 1FUX1kJBUuh_R2upm82Wte...Bv7yjwzmrU/


goo.gl/forms/hNvuquNcvIaWJyvU2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgeskemaer
Forfatter: 
Dato:  28-03-2019 09:53

Kald mig bare doven - men helt ærligt, du er gymnasieelev! Du formodes at kunne udtrykke dig skriftligt, og hvis jeg/vi skal ulejlige os ind på et antal spørgeskemaer og bruge tid på at hjælpe dig og dine klassekammerater - så må du som minimum bruge nogle linier på at forklare, hvad det handler om :)

 

Hvad lyder jeres opgave på? Hvad handler de forskellige skemaer om? Hvad skal I bruge oplysningerne til?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
1
Svar på denne tråd
 
 Enig med Sif
Forfatter: 
Dato:  30-03-2019 12:20

Forklar lige, hvad det går ud på. Tak!


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar til tråd
Forfatter: 
Dato:  30-03-2019 12:26
Det burde gerne stå inde på spørgeskemaerne hver især, de er jo forskellige
0
1
Svar på denne tråd
 
 Crista..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2019 08:38

Det kan godt være det står i det enkelte skema - men for at folk går ind på dem, er de jo nødt til at vide hvad de omhandler og hvad I skal bruge undersøgelsen til.

 

Det er det mindste man kan gøre, hvis man har behov for folks hjælp og reducere evt. tidsspilde.

 

Jeg gider jo ikke gå ind på dine links, hvis de så viser sig at omhandle strapudemaj og jeg kun strikker - eller hvorfor personer er endt i RKI, hvis jeg altid betaler mine regninger til tiden.


 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgeskema..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2019 08:40

Det ene hedder "udnyt plads" - men intet mere informerende om hvad det drejer sig om. Udnyt hvilken plads? Studieplads? Hvis indholdet af de enkelte spørgsmål er lige så dårligt formuleret, så får I ikke meget ud af det...


 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider