Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Opstaldning i/tæt på Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2019 09:58

Hejsa

Jeg overvejer at få hest igen...Efter nogle års selvalgt afsavn....Men det kære væsen skal jo have et sted at bo, så er der nogen der har/kender til et godt (gerne privat) opstaldningssted I/nær Esbjerg, hører jeg MEGET gerne fra jer !!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2019 15:53

Jeg vil nok altid være fortaler for EOR (www.eor.dk), men det er ikke privat, så måske ikke helt hvad du søger.

 

Der er en facebook side, der hedder opstaldning Esbjerg og omegn, jeg tænker det ville være der jeg ville starte.

 

Jeg har desværre ikke nogen erfaring med de private steder..


Hilsen Nina



R.I.P. Bøgelys Capri 2. juni 1998 - 23. oktober 2013

Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning i/ær Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  09-01-2019 19:44
Hej Nina
Tusind tak for svaret - jeg tjekker begge dele????????????
0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  09-01-2019 21:15

Det er jo meget varierende, hvad de forskellige steder kan byde på.

 

Ønsker du store/små folde, selvpas/fuldpas, stort/lille, gode turmuligheder og/eller stor hal, undervisning ved berider, dyrt eller billigt, hvor langt fra Esbjerg, osv., osv.?????

Du vil gøre dig selv en tjeneste ved at prøve at lave en prioriteret liste, så du har lidt af en idé om, hvad du går efter.

 

Jeg (og sikkert andre) kan godt anbefale steder, men det er ikke sikkert, de er noget for dig

 

På facebook er der også Hestefolk i Varde-Esbjerg området - det er mest køb og salg, men der er også andet hesterelateret.

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider