Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tale til min lillesøsters konfirmation
Forfatter: 
Dato:  06-01-2019 14:03

Hej allesamen,

Jeg ska hold tale til min lilesøsters konfirmaiton. Hun blir konfimeret til den 11. maj. Jeg har det store problem at jeg sempelhen ikke ved hvad jeg skal skrive i min tale til min søster. Hun er hel vil med heste og derfor vil jeg sefølgelig gerne snake om det en smule!

Jeg har set på nettet for at finde nole ideer men har meget svært ve at finde på hvad jeg helt prlcis skal skrive. jeg har kigget her for at se om der er nole sjove heste citater man kan bruge men jeg kan ikke riktigt finde nogen.
Har i ideer som kan hjelpe mig?


Venlig hilsen

Anto:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tale...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2019 15:51

Du må se at grave lidt i din hukommelse efter minder/oplevelser I har sammen. Er der ikke nogle sjove episoder fra jeres barndom/ungdom, eller oplevelser hvor I har haft følt en tæt samhørighed? Du må gerne drille lidt med minderne, men pas på ikke at udlevere hende, ikke for pinlige oplevelser.

Start f.eks. med at fortælle om dine første minder om det at blive storesøster, og slut af med at sige at du altid vil være der for hende.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spirit
Forfatter: 
Dato:  07-01-2019 20:33

kom til at tænke på sangene fra spirit, måske noget lyrik fra sangene kan bruges i en tale feks sangen Here I Am : måske lave nogle sammenligner til hesten Spirit, noget med at være ung, vild og fri

 

www.google.dk/ search?client=safari&hl=da- dk&ei=N6gzXPAoipOw...p;q=spirit+ lyrics+here+i+am&oq=spirit+ lyrics+here&gs_l=mobile-gws-wiz- serp.1.0.0i19j0i22i30i...Ln29v52TeA

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp til tale
Forfatter: 
Dato:  18-01-2019 11:46

Jeg er enig med ovenstående kommentare. Fortæl om jeres forhold og inddrag episoder i har haft sammen evt. med heste.

Du kan google dig frem til gode måder at opbygge din tale. Det vigtigste er at du prøver at gøre den personlig, sjov og anderledes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-01-2019 12:52

Bloggeren Rockpaperdresses har lavet en god og brugbar guide til hvordan man holder en god tale. Den er godt nok lavet med bryllupper in mente, men der er mange gode og almengyldige pointer.

rockpaperdresses.dk/2017/06/hvordan- holder-jeg-en-god-tale/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider