Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Anbefaling af underviser
Forfatter: 
Dato:  08-10-2018 22:33

Er der nogen som har nogle gode ideer til, hvor man kan lave opslag og anbefale sin underviser? Der er nemlig et par pladser til evt. interesserede. :-)

 

Når jeg søger på min undervisers navn kan jeg se, at der tidligere har været nogle som var kede af, at han ikke kom i det område og de endte med at få arrangeret et kursus, så måske der stadig er interesse.

 

Her på heste-nettet kan jeg ikke oprette en annonce, da jeg ikke er erhvervsdrivende (og jeg er ikke interesseret i at betale for det).

Jeg tænker at slå en annonce op på facebook, men der er nogle, som har gode forslag til, hvilke grupper? Det er i Viby Sjælland (Roskilde) området. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er jo også....
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 08:48

... det forum, som hedder Produkter og leverandører - derinde må man godt anbefale navngivne personer :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 20:59

Tak, det havde jeg faktisk ikke overvejet... jeg skynder mig at lave et opslag. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor sødt af dig :)
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 21:28

Det er da rigtig sødt af dig at anbefalde underviseren! Jeg ville også henvise til brug af facebook, måske hvis du har en profil på et andet medie også? Kan man mon tagge personen på et instragram billede?

Der er også mange steder på facebook, hvor folk søger undervisere. Her kan du jo evt. nævne personen. Kan dog desværre ikke nævne nogen konkrette gruppe navne.


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 22:22

Jeg har prøvet at kigge på facebook-grupper...

Har godt nok Instagram, men bruger det faktisk ikke rigtig, så har ikke overvejet, om det var en mulighed... det må jeg vist hellere lige overveje. :-)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider