Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hestemassør uddannelse -erfaring
Forfatter: 
Dato:  02-07-2018 12:44

Hej Alle

 

Jeg overvejer at tage en uddannelse til hestemassør. Formålet er ikke af det er noget jeg skal leve af, men primært massage af egne heste og evt bekentes heste. Der er tale om præstationsheste, så jeg vil gerne kunne afhjælpe de spændinger/problemer som kan opstå i forbindelse med hårdt arbejde.

 

Jeg tænker umiddelbart at mit behov ikke er til at jeg behøver de helt store uddannelser til omkring 30-40.000 ift at det ikke er noget jeg skal leve af. Omvendt vil jeg også gerne have et kursus/ uddannelse, som er lidt mere end et weekend kursus og hvor der er et reelt højt fagligt niveau (selvfølgelig tilsvarende den pris uddannelsen koster og den tid der bruges på det).

 

I min søgen er jeg stødt på den uddannelse som Kompetencegaarden udbyder. Er der nogen som har erfaring med denne uddannelse og kan fortælle lidt om niveau og indhold af uddannelsen. Fik i det ud af den som i forventede?

 

Nogen som kan anbefale andre tilsvarende kurser/ uddannelser som I tænker vil kunne dække mit behov.


Cand. Agro.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider