Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Part på islænderhoppe?
Forfatter: 
Dato:  03-06-2018 06:02

Hej! Jeg bor på Færøerne, men flytter højst sandsyligt til københavn efter sommerferien for at starte på universitet. Sagen er så den, at jeg har en helt igennem vidunderlig islænderhoppe herhjemme, som jeg drømmer om at tage med. Som studerende kommer jeg for det meste at leve af SU, så at have hende helt selv er ret udelukket. Derfor ville jeg gerne høre, om nogen muligvis er interesseret i at på part på hende ca 2 gange om ugen, for betaling på omkring 500kr. Selvfølgelig er det ikke aktuelt lig nu og her, men vil gerne høre om det er muligt.
Talen er om Dorit frá Gauksmýri, 16 år gammel, men tro mig, det mærker man ikke på hende! Jeg bruger hende primært til gangartskonkurrencer hvor vi er med i T1 tølt, og V1 firgang, og har opnået rigtig gode resultater, m.a med 7 for hurtigt tølt.
Erfaring inden for gangarter er ikke krav overhovedet, men ville bestemt være dejligt:)
Hun ville komme til at stå tæt på København, ihvert fald et sted man kan komme til via offentlig transport fra centrum. Muligvis vil parten blive inkluderet i staldarbejde 1 af dagene.
Sig endelig fra hvis det lyder spændende!

Billede

 

Billede

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Part på islænderhoppe
Forfatter: 
Dato:  13-06-2018 19:15

Hvor er det er fantastisk smuk hest du har :)

500 kr om måneden for part på en veluddannet islænder i københavnsområdet er bestemt ikke dyrt (og 16 år for en islænder er heller ikke meget i Danmark), så det tror jeg fint, du kan få. Der er en hjemmeside for islænderrytter, der hedder Joras.dk, der kan du evt. oprette hende.

Pøj pøj med det :)

Vh Lene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider