Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fletninger hele håret
Forfatter: 
Dato:  06-05-2018 11:50

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet fletninger i hele håret. Men jeg ved ikke rigtig hvor man kan få det lavet, hvordan man vasket det, hvor lang tid det tager og om det gør ondt. Hvis der en der har det må i meget gerne skrive

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilken slags og hvor henne?
Forfatter: 
Dato:  23-05-2018 09:30

Spændende :)

 

Om det gør ondt, kommer lidt an på, hvilken slags fletninger du har i tankerne. Er det box braids (løse fletninger) eller cornrows (dem der sidder tæt på hovedet). Cornrows gør umiddelbart mere ondt end box braids, da de skal flettes helt tæt og stramt til hovedbunden. Hvis du skal have extensions i, kan det også gøre lidt nal, men ikke værre end at man lige kan holde det ud.

 

Cornrows kan normalt gøres på ca. 2-3 timer, hvorimod boxbraids, alt efter hvor små og hvem der laver dem, kan tage op til 12-16 timer.

 

Om natten skal du dække fletningerne til, evt. ved brug af et do-rag eller andet du kan vikle om.

Vask og vedligehold synes jeg, du skal tale med frisøren om. De må have gode råd og vejledning.

 

Hvor du kan få det lavet, kommer an på, hvor du bor henne af. Der er flere steder i København og Aarhus. Andre gange skal mange kende nogen, der kender nogen.

 

Du kan også overveje twists som alternativ. Det kan være mere skånsomt for håret.

 


- Krølfrit Silke

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider