Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Research til tv-program: Kæmper du/en be
Forfatter: 
Dato:  04-05-2018 09:49

Hej

 

Jeg er i gang med at lave research til et tv-program. I den forbindelse ville det være meget interessant for mig at kunne komme i kontakt med folk, som kæmper med nogle større udfordringer, angstproblemer eller dilemmaer i deres liv. Det skal her siges, at jeg ikke er psykolog eller noget - det ville bare en kort snak (over internettet eller telefonen) om, hvad de måske godt i deres liv kunne tænke sig hjælp til at få løst - noget der præger deres liv rigtig meget og som de selv har haft svært ved at løse.

 

Jeg tænker ikke på folk, der gerne vil stoppe med at ryge eller lignende, men snarere folk der måske føler sig ekstremt ensomme, der har svært ved at sige over fra sin kæreste eller chef, der har social angst, der ikke tør eller gerne vil have hjælp til at springe ud, osv.

 

Alle aldre er relevante.

 

Kæmper du måske selv med noget, eller kender du en? Så skriv gerne til mig - enten her i tråden eller privat :)

 

0
4
Svar på denne tråd
 
 Tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  04-05-2018 11:38

For god ordens skyld ville jeg lige tilføje, at vores korte samtale selvfølgelig er helt fortrolig - og tanken er, at man forhåbentligt kan bidrage til at skabe noget, der virkelig kan hjælpe folk med diverse udfordringer og problemer i deres liv :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, jeg kunne ikke dy mig...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2018 14:35

Hvad betaler i for seancen?

 

Grunden til at jeg spørger er, at M2film sandsynligvis laver et projekt for et eller andet TV-selskab. Det gør M2film nok ikke gratis, så derfor er det rimeligt, at deltagerne heller ikke skal gøre det gratis.

 

Bliver samtalen optaget, og i så fald, hvor havner den bagefter?


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på spg
Forfatter: 
Dato:  04-05-2018 15:12

Hej nyagergaard

 

Det er lige nu blot et projekt i udvikling, og alt vi er interesserede i, er at høre fra folk med diverse udfordringer eller problemer i deres liv, for at vi så er rustede på til forhåbentligt at kunne lave et program, som giver god mening mening og som kan hjælpe folk. Jeg er ikke en caster, og dette er ikke et opslag om at finde deltagere.

 

Samtalen bliver selvfølgelig ikke optaget. Den er helt fortrolig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 OK........
Forfatter: 
Dato:  04-05-2018 19:27

men, casting eller ej, gratis altså .

 

Hmmm... Folks erfaringer har da en værdi for M2film, uanset hvor i projektet, og hvis ikke Jeres program giver god mening, kan i vel heller ikke få det solgt...


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 folk, som kæmper med nogle større udford
Forfatter: 
Dato:  05-05-2018 09:39

 

Du kunne jo tage fat i klimadebatten, hvis du tør!

SÅ utroligt meget er bygget på løgn og et dygtigt forsøg på at skræmme befolkningen.

 

Nej: Grønland er ikke ved at smelte! Mængden af is er den største i flere årtier!

Nej: Isbjørnen er ikke ved at uddø, der er anslået 30.000 stk. nu!

Nej: Vindmaskiner redder ikke jorden.

Nej: vindkraft er IKKE billig, vi har den højeste elpris nogensinde i DK

Nej: Vindmaskiner overhovedet ikke Co2 neutral.

 

Læs videre på linket under:


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
2
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider