Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fast leje af hest
Forfatter: 
Dato:  25-11-2017 22:32

Goddag derude.

 

Jeg er tidligere rytter i ridebanespringning på landsplan, men grundet karriere har keg ikke plads til at have hest selv. Jeg leder derfor efter et sted hvor man kan leje en hest fast en eller 2 gange om ugen i Kbh eller omegn, kan nogle anbefale et sted?

hilsen Jeannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opslag.
Forfatter: 
Dato:  26-11-2017 11:02

Hvad med at lave et opslag på den eller de ønskede rideskoler? Det giver nok mere end her på HN. Tror det kaldes part, hvis det er...


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 part...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2017 13:30

Hej

 

hvis det er den samme hest du ønsker at ride på 1-2 gange om ugen, så er det nok en part du skal kigge efter

 

Der er partannoncer her eller på facebook.

 

Ellers er det bare at tage ud og kigge på de forskellige rideklubber og høre om der er nogen der mangler part til deres hest.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-11-2017 13:55

haft "part" på en holstenerhoppe på en mindre rideskole. Ejeren af rideskolen avler holstenere og underviser primært i spring - hoppen havde hun selv avlet. Den blev brugt i rideundervisningen i hverdage, og jeg lejede den så begge dage i weekenden - der fulgte intet staldarbejde eller anden pasning med, kun ridning. Jeg ville gerne ride skovture alene, så det fik jeg lov til - jeg måtte også gerne ride dressur eller springe på hesten, hvis jeg havde lyst (jeg er voksenrytter).

 

Måske kunne det være en løsning for dig? Hvis du kan finde et sted med gode skoleheste, der er sjove at ride.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider