Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Efter "Ingolf"- skal man underette nogen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2017 02:05

Jeg var lige en tur nede på min lokale strand for at se, hvad der så var sket efter Ingolf (stormen og den forhøjede vandstand her: 149 cm). Det var ikke nær så slemt, som efter Bodil (anden langvarig storm i 2013), men der er afgjort gnavet godt i klinten.

 

Jeg bemærkede især nogle huller, der kunne rumme et barn eller to. Klinten er hård som sten! Men der, hvor der er huller, vil den nok falde ned næste gang. Og jeg er sikkert hysterisk, men skal jeg underrette min kommune om, de der huller? Jeg kunne da forestille mig, at jeg selv- som barn- ville kunne finde på at lege i de huller, de ser indbydende ud.

Det er dog ikke ligefrem et sted, hvor folk ellers vil gå- heldigvis. Men klinten var faldet ned flere steder.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2017 20:09

 

Det kan vel aldrig skade at kontakte teknisk forvaltning, så kan de jo vurdere om klinten er blevet for ustabil. Og de kan jo heller ikke holde øje med alt, så tænker at det er fint at borgerne hjælper dem Kommer sådan til at tænke på en Lille Per film, hvor han blir begravet i en klit, så sådan noget løst sand er ikke noget at spøge med


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider