Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 ride veninder? Hvor mange har I?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2017 17:45

Hej :)

Hvor mange ride veninder har i?

er de på jeres alder?

 

jeg har selv 3 men de er alle 2-3 år yngre end mig. . syndes ik der er så mange piger på min alder.. jeg har i vert fald ikke mødt dem endnu.. ps. jeg er 16år :)

 

Hvordan mødte du din ride veninde?

billed af mig og skøne Altaso

 

 

 

Billede

 

Billede

 


heste kan ikke lyve og ikke flyve men den kan springe heldt uden en vinge.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ride-veninder
Forfatter: 
Dato:  12-09-2017 19:36

Nu ved jeg ikke helt om du mener veninder jeg rider med, eller veninder jeg har mødt gennem ridning, så jeg svarer på begge ;)

 

Jeg er 25 og har en veninde, som jeg har stået opstaldet med de sidste 3 år, så hun og hendes part, som begge er lidt yngre end mig (på hhv. 23 og 21), er de eneste veninder jeg har lige nu at ride med pt, men vi er lige flyttet til et større sted, så forhåbentligt får jeg nogle flere ;) De andre, der hvor jeg er flyttet hen, er voksne (35+), men jeg er ved at nå dertil hvor alderen betyder mindre :)

 

Jeg har fået en ekstra familie, fordi jeg fik part på deres hest omkring det tidspunkt deres yngste datter blev født, så jeg fik møvet mig fra stalden og ind i huset ;) Jeg har to gode og tætte veninder, som jeg har mødt gennem ridning, som er på min alder og vi har nu været venner i 10+ år, og jeg har fået mig en "lillesøster" gennem min gang i stalden.

 

Jeg red meget alene da jeg var på din alder - jeg havde part på en hest, som stod privat og der var ikke så meget liv på gården i den periode - jeg nød at have fuldstændig fred når jeg kom i stalden, men der kom liv igen og i nogle perioder var dem, som kom, yngre end mig, nogle gange ældre, det betyder ikke så meget når man har en hobby sammen, som alle elsker :)


Sagde Johanna

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Rideveninder
Forfatter: 
Dato:  14-09-2017 07:45

Jeg er 30 år, og har 2-3 jeg rider med, de er enden ældre end mig, eller yngre end mig. Jeg savner nogle gange at ride med nogen på min egen alder, selvom aller nu betyder mindre jo ældre man bliver.

Desværre er der ikke så mange rytterfolk i det område jeg har mine heste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideveninder
Forfatter: 
Dato:  18-09-2017 09:24

Hvis du mener veninder mødt gennem ridning, så har jeg rigtigt mange venner og bekendte på den konto. Jeg har aldrig tænkt over alderen...

 

Da jeg var en 17-18 år havde jeg en rideveninde i stalden, som var ca. 13 år og vi svingede rigtig godt sammen. Vi tænkte ikke over aldersforskellen. For os handlede det om, at vi kunne ride ture sammen, springe osv. og så begyndte vi også at besøge hinanden derhjemme.

 

Så jeg vil sige, at så længe du hygger dig, så ville jeg overhovedet ikke lægge noget i, at der er aldersforskel.


Mvh Hanne

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 søger også rideven
Forfatter: 
Dato:  04-10-2017 20:32

Hej Tea :)

 

Har haft en lang pause fra ridning og nu har er lysten kommet frem igen, men jeg har ingen rideveninder eller venner - som i overhovet ikke, hvilket jeg synes er rigtig ærgeligt! Det betyder også at jeg ikke har en person jeg kan dele min interesse med (og ride med og hygge med i stalden osv bare i det hele taget bruge noget tid med en der deler samme interesse som mig).

 

Jeg prøver at tænke på hvordan man vel må få nogle venner når man starter på et rideskolehold og samtidigt synes jeg det er vildt svært at starte alene... kan du genkende noget af det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  04-10-2017 20:36

jeg synes by the way også at det var nemmere sådan noget da man var mindre. Der havde jeg en masse veninder på holdet, da jeg gik til ridning som ordning med min fritidsklub, hvor jeg havde venner derfra. Et andet sted jeg gik havde jeg også bare talt med en veninde om at starte et nyt sted hvor vi så derefter begyndte at gå der i stedet sammen.. så ja det var måske bare nemmere da man var lidt mindre. Jeg ved ikke hvor man lige skal få fat i nogle ridebuddies hvis man mangler

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideveninde
Forfatter: 
Dato:  29-10-2017 23:01

Jeg rider desværre ikke mere, da jeg blev nødt til at stoppe for 4 måneder siden.
Jeg har en veninde med samme interesse, men vi kan desværre ikke rigtig ride sammen, kun hygge om hestene sammen, men det er jo så også meget hyggeligt :D

Ellers så har jeg egentlig været meget alene omkring min ridning. Jeg startede som 12-årige og bliver nu 20 i næste uge, og selv da jeg var 12, kom jeg og red og hyggede om en hest, og selom der var andre blev de bare aldrig mine veninder.
Og har heller ikke haft en største opbakning om mit ridning hjemmefra, så det har til tider føltes meget ensomt.

Men når det er muligt, skal jeg selvøfølgelig igang med ridningen igen, og forhåbenltig finde mig en ridevenine eller 2 en dag :D


Mvh. Maria Nielsen
Pinto Cadeaux
Blev min d. 30/6-2014
Solgt: 12/12-2015

 

Facebookside: www.facebook.com/pages/Maria- Cadeaux/792057087492633

 

"If you're not a humble person, your horse will make you one"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2017 09:23

Jeg har én rideveninde, som jeg har fået ved at jeg i de sidste 5 år har redet på en af hendes heste, og haft den som min egen.. Vi kendte hinanden ude fra rideskolen, men har aldrig været veninder.. Nu ser vi hinanden stort set hver dag i stalden, tager sammen til stævner og heste-messer, og tager nogen gange ud og spiser osv.. Så jeg vil mene at jeg har fået mig en heste-veninde ? Hun er desuden 28, jeg er 26.




SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider