Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilket dækken
Forfatter: 
Dato:  01-08-2017 21:57

Jeg står og skal vælge imellem to vinterdækkener.

Det ene er et amigo bravo på 1200 d og det andet er et equest ontario på 1880 d.. Amgigo skulle vel på papiret være bedst men equest mere holdbart?

0
0
Svar på denne tråd
 
 amigo bravo
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 18:39

har selv Amigo bravo til min både 0 g og 250 g begge med hals super gode nemme og ryste skidt af og fantastisk åndbare

man kan ikke ses de har været brugt en hel vinter

 




sagde Hanne


-

-

- pasning af hunde tilbydes i nordsjælland- - rigtige dejlige forhold hvor hunde er meget lidt alene hjemme, ingen hunde i bur, men sammen med os i vores hjem og hegnede have - hunde skov til ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay tak
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 18:56

Jeg hælder nok også mest til amigo da jeg ikke kender det andet, det er bare fordi det er helt oppe på 1680d jeg tænkte det måske var mere holdbart..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med størrelse?
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 19:27

Jeg plejer at skulle have en 145 men kan se amigo også har 140 og 150.. Hvilken str skulle jeg eventuelt længe mig til?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 21:45

Hej.

Min har Amigo regndækken, 0 g. Og et Rambo Duo. Jeg er stor tilhænger af dem begge. Faktisk synes jeg Amigo lækker bedre på ham end Rambo. Jeg sætter dynen fra Rambo i Amigo, så jeg har til alt slags vejr. Min bruger str. 155 i Amigo, som i andre dækkener og tæpper.

 

Det andet mærke kender jeg vist ikke, så det kan jeg ikke udtale mig om :)


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay tak
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 22:55

Mon ikke jeg bare skal gå med det så, selvom det andet bør være mere slidstærkt :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bagbensstropper
Forfatter: 
Dato:  03-08-2017 13:13

Ruller din hest sig meget? I så fald skal du sikre, at dit dækken har bagbensstropper.

 

Jeg ved ikke om mine heste er rulle-tåber, men de kan ikke bruge dækkener fra Horseware (altså Amigo, Rambo etc.), fordi der ikke er bagbensstropper i. Dækkenerne glider rundt, når de ruller sig, og så træder de dem i stykker, når de rejser sig op.

 

Rekorden for destruktion er et Amigo regndækken: 35 minutter

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå for pokker
Forfatter: 
Dato:  03-08-2017 22:31

Det havde jeg slet ikke tænkt på, det er sgu da ikke smart.. Så kan det da godt være jeg skal satse på det andet selvom ingen kender det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rulle...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2017 10:18

jeg har aldrig oplevet problemer med at dækkener fra Amigo og Rambo glider rundt når hesten ruller sig selv om der ingen bagbensstropper er.

 

Vi er mange i den stald hvor min står der bruger Amigo og Rambo og ingen af vores har heste har fået dækkenerne til at glide selvom de ruller sig ofte.

 

Jeg er så glad for Amigo bravo 100g, mit Rambo duo og Rambo original 400g og mine liner det giver mig god mulighed for at tilpasse dækkenet efter vind og vejr uden at skulle have flere dækkener på.

 

Det andet mærker har jeg ingen erfaring med

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  04-08-2017 18:52

Hvad med størrelse i amigo? Hvis man normalt er str 145, hvilken str vil så være bedst at købe?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alm...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2017 19:48

jeg synes de er ganske alm i størrelse. Min bruger 145 i andre mærker og det gør hun også i amigo og Rambo.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horseware...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2017 23:08

syntes jeg er forskellige i str. alt efter hvilket mærke og model man bruger.

Min erfaring er, at Amigo 155 er kortere og smallere end Rambo 155. Der er så yderligere variationer i de forskellige modeller. Rambo Optimo er helt vildt stor i str.

Det kommer an på hesten. Lang, kort, smal eller bred.
Jeg har brugt Horseware i en del år, og har heller aldrig har prob med at de drejer når hesten ruller.


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider