Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Magnus og myggen - midnatsmysteriet
Forfatter: 
Dato:  05-06-2017 18:05

Hej alle,

 

Jeg fandt et gammelt Magnus og myggen spil - midnatsmysteriet, og blev helt nostalgisk. Jeg er gået i gang med at spille det, men nu kan jeg simpelthen ikke komme længere! Sidder fast og ved ikke hvad jeg skal bruge gummihønen, osten, saksen eller agernet til. Jeg tror kun jeg mangler at åbne den blå bankboks dør og så hvis den anden dør med spindelvæv under køkkenet kan åbnes. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg bliver snart helt skør :D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælp til spil
Forfatter: 
Dato:  28-07-2017 12:46

Hvor er agernet? jeg er selv helt stuck, og kan heller ikke komme videre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Magnus og myggen - svar samt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  05-09-2017 16:38

Saksen skal bruges til at klippe hul på nissehuen der hvor der er pengeseddel tæppe på gulvet, og til at klippe hul i sofaen i pulterrummet så du kan få en nøgle. Hvor fandt du agernet? Jeg sidder selv fast. Jeg kan ikke finde firkløveren eller få kuldet fri eller åbne skabet ved reb maskinen. Jeg har disse ting og aner ikke hvad der skal bruges hvor

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har også brug for hjælp!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2017 15:21

Jeg er også lige startet med spillet, men sidder rimelig godt fast. @Sara, hvad gjorde du med tryllebogen, og hvordan fik du den nøgle og papir i dit inventar? Og er der nogen der ved hvad man gør for at får den smeltede ludobrik i voksformen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan gør du
Forfatter: 
Dato:  06-09-2017 21:46

Frederikke

Jeg er nået videre og er næsten blevet færdig, men kan simpelthen ikke vække den sovende and!! Men bogen bruger du på skabsdøren ude i start rummet, og ude i haven ved grøntsagerne (når du kommer ind i skabet er der en knage hvor at når du bruger din loop på den, står der at knagen åbner den hemmelige dør, så du skal trykke på den, så kommer du ud i haven), der er en ske ude ved de grøntsager. Denne ske kan tåle høj varme, og du trykker så på varmeapperatet med skeen, så du får det op i skeen. Så fører du skeen over på vokset og trykker :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Videre
Forfatter: 
Dato:  07-09-2017 20:16

Tak! Nåede meget længere lige så snart jeg fik åbnet skabet - nu er et kullet der er et problem. Har du prøvet med gummihønen på anden?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælp.
Forfatter: 
Dato:  07-09-2017 23:21

Der er et enkelt stykke kul som sidder løst så du skal bare langsomt kører musen henover til du finder det.

Ja det har jeg! Den bliver bare lagt i sengen ved siden af ham >:/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halleluljah!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2017 01:49

Jo sku så! Det virkede med gummi hønen! Skulle bare klikke ved hans hoved istedet :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2017 12:59

Jeg spillet også spillet, men kan ikke omme videre, hvad er der inden i jakken i skabet og hvor finder i saksen? Hvor finder i håndsvinget henne? Og hvad bruger i osten til?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sad lige i samme situation haha
Forfatter: 
Dato:  29-09-2017 19:33

Tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Magnus og Myggen
Forfatter: 
Dato:  11-10-2017 23:44

midnatsmysteriet.

hvordan kommer du ind i køkkenet brug saksen på sofaen på jakken i gardaroben og på nissehuen i stuen med pengegulvtæppet

3 nøgler til boksen ved siden af guld boksen.

det giver en nøgle til den boks der er bag billedet der kan klippes ned, der giver en nøgle til hængelåsen på kisten hvor æsken til de forhæksede kort er

0
0
Svar på denne tråd
 
 midnatsmysteriet
Forfatter: 
Dato:  12-10-2017 12:27

hej hvordan kommer i ind i køkkenet, hvordan får i fat i voksen til at støbe nøglen i skal agernet bruges sammen med jorden i poser og vandkanden til at gro et egetræ eller er der bare forvirring

0
0
Svar på denne tråd
 
 køkenadgang
Forfatter: 
Dato:  13-10-2017 21:07

så fik jeg adgang til køkkenet, det viste sig at man skal trykke på skidtbunken 3 gange for at få nøglen til køkkenet.

så nu er det hvad skal man bruge blomsterne og osten til

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Suppen i køkkenet
Forfatter: 
Dato:  15-10-2017 12:28
Jeg kan simpelthen ikke få tændt for komfuret i køkkenet. Hvad skal jeg bruge? Jeg har desuden besvær med at brugt gummihønen på nissen. Jeg mangler vist kun at udføre de to ting for at komme videre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 midnatsmysteriet
Forfatter: 
Dato:  16-10-2017 13:51

du skal bruge opskriften på edderkoppesuppe rul den sammen om sømmet i værkstedet derefter tænder du den i pejsen i biblioteket

og bruger den til at tænde komfuret med

sørg for at samle alle ingredienser i gryden før du tænder husk vand brug vandkanden fra haven og fyld den ved tønden i kælderen

0
0
Svar på denne tråd
 
 midnatsmysteriet
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 23:23

jeg kan ikke lægge gummihønen i sengen, jeg har samlet alle kortene, lavet suppe og fodret edderkoppen og fået stivelsen til rebet, og sat rebet op så man kan komme ud, men hvad bruger man agernet osten blomsterne til og hvordan vækker man anden.

Hilsen Erland

0
0
Svar på denne tråd
 
 midnatsmysteriet
Forfatter: 
Dato:  08-11-2017 11:19

hvordan vækker man andenissen

hvad skal man bruge agernet osten og blomsterne til jeg sidder uhjælpeligt fast Hjælp Hjælp Hjælp

tilsyne ladende er ivanoff s hjemmesiden sluket så der er ingen hjælp at hente

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vejledning til magnus og myggen spil
Forfatter: 
Dato:  06-01-2018 19:49

Hvis der er nogen der mangler vejledning til Magnus og myggen spilene kan i konatkte mig på min mail: gibbermusen@gmail.com

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp er lost
Forfatter: 
Dato:  11-01-2018 14:15

Hvordan laver man voksen om til en støbeform? Og hvordan kommer man ind i fange kælderen?

hvordan finder jeg opskrift på suppen samt håndsvinget er helt lost?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Video løsning
Forfatter: 
Dato:  31-12-2018 00:39

Hej alle,

Jeg har lavet en youtube video hvor jeg viser hvordan man klarer spillet Magnus og myggen - Midnatsmysteriet.
https://youtu.be/pSS6U-_zGqY


Husk at giv videoen et like, det ville jeg sætte stor pris på :)

Med venlig hilsen
Nikolaj

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider