Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Leje af bil i Malaga
Forfatter: 
Dato:  04-04-2017 11:58

Hej Allesammen:)

 

Endnu en gang må jeg søge jeres kyndige råd, og jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe:)

Jeg skal en tur til Malaga efter påske, og leder efter et godt sted at leje en bil.

jeg synes det er helt vildt uoverskueligt på nettet - der er så mange selskaber og betingelserne er ikke altid lige til at finde rundt i

 

Er der mon nogen der har erfaringer de vil dele, anbefalinger af firmaer eller måske hvad vi skal holde os fra? :)


Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  04-04-2017 13:11

Kan varmt anbefale Helle Hollis. Men vi har prøve flere forskellige gennem årene, og har kun gode oplevelser.

Men husk at læse betinlserne godt igennen, vælg inc alt, så kommer i ikke til at hæfte for fejl og skader (og tvistighed) og så vil jeg anbefale at betale med Master card.

Det er nemt at komme til det udlejnings selskab man har valgt, da der køre shuttel busser hver 15 min.

( ud af hovedeindgangen fra lufthavnen, drej til højre mod Taxi, og drej til højer og følg fortovet inde under overdækningen. og vent på der kommer en bus med jeres udlejningsselskabs navn på, hop ind og i bliver leveret til rette sted ( gratis))

 

God tur..


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  04-04-2017 13:37

1000 tak for svar, det kan vi helt sikkert bruge :)

vi landet i Malaga om natten omkring midnat, ved du om man også kan hente bilen på sådan et tidspunkt?


Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  05-04-2017 12:13

Der er 24T service, så ikke et problem.

Du skriver "jo" ved bestilling hvilke fly/tid i lander, så sørger de for at der er en bus til jer.

 

Jeg ønsker jer en rigtig god tur.

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1321235235
Forfatter: 
Dato:  05-04-2017 12:42

Vi plejer at bruge rentalcars eller autoeurope når vi lejer biler. Det er søgemaskiner, men de finder de bedste priser hos de gode selskaber som fx. Hertz, National, budget mv.

Vi har brugt det når vi har lejet bil i USA. Vi har lige lejet en Cabrilot i 16 dage i Californien til 3600kr incl forsikringer, hvilket er en rigtig god pris (igennem Hertz). Når man lejer direkte igennem selskaberne, så skal man ofte tilkøbe forsikringer og ekstra chauffør, det kommer "gratis" med igennem søgemaskinerne.

 

God tur.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak, så er det gjort :)
Forfatter: 
Dato:  08-04-2017 22:43

1000 tak for jeres bud, det hjalp meget :)

Vi har lejet bil hos Helle Hollis, det var dejligt overskueligt - og det er altså rart nok når man ikke er så velbevandret i den slags :P

 


Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd
 
 wwwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  10-04-2017 09:58

ps. der er også en Dansker, ansat på Helle Hollis i Malaga. dette kan gøre tingen nemmer, hvis der er tvistighed ;o)

 

God tur....

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider