Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ridehjelme
Forfatter: 
Dato:  18-03-2017 17:58

Hej Hej.

Jeg er nybegynder i den her hesteverden.

Min datter er lige startet og allerede har vi brug for hjælp :)

Har set på en ridehjelm ved navn Galaxy Triton med glimmer. Den sidste blev solgt for næsen af os og kan ikke skaffes hjem til butikken.

Jeg fandt dog en lignende hjelm af mærket HKM i størrelse 56-58 som den hun prøvede i butikken også var.

Men kan man regne med at størrelserne er ens?

Det burde det vel være når det er cm. Men aner det ikk.

Nogen der har erfaring med de to mærker?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  18-03-2017 19:24

Størrelserne er umiddelbart ens men modellerne kan variere og derved også i formen.

 

Jeg kan langt fra passe alle modeller af hjelme, også selvom størrelsen er ens.

 

Tjek butikkens retur-regler for så evt. at bestille den hjem til at prøve.


Venlig hilsen

Cecilie A.P.

 

------------------------------------ ----------------

Riding: The art of keeping a horse between you and the ground.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :)
Forfatter: 
Dato:  18-03-2017 19:31

Tusind tak for svar.

Det bekræfter mig i at jeg ikke skal købe den på dba uden hun har prøvet den. Og det er svært da den er i Jylland og vi i Kbh.

Tak for hjælpen :)

mvh

ronit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil anbefale dig
Forfatter: 
Dato:  18-03-2017 19:45

Kør en tur i butik den grønne hest ved roskilde. De har ofte helt nye hjælme til en billig pris. De forhandler brugt rideudstyr.

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 køb af hjelme på dba
Forfatter: 
Dato:  18-03-2017 19:47

Jeg ville, personligt, aldrig købe en ridehjelm over DBA.