Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 World of Warcraft - Guildmaster
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 00:31

Hejsa med jer.

Er der nogen som har helt styr på World of Warcraft ?

Jeg er guildmaster til en stor guild, men må desværre holde en længere pause derfra. Dvs der kan gå nogle mdr før jeg kan være aktiv derinde. Mit spørgsmål er - Hvis man ikke er online i spillet Feks 3 mdr.., mister man så sin status som guildmaster? Hilsen missmåneskin.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 07:56

Jeg kan ikke huske det præcist, men efter en periode bliver du smidt af som GM. Men du kan bare logge ind en gang om måneden så sker det ikke.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 wow...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 08:25

Som GM bliver du bare ikke degraderet. De eneste tilfælde er, hvis din account bliver hacket. Så kan en Game Master gå ind og ændre på ranks, hvis det er nødvendigt.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 10:10

Jeg stod i samme situation, så tak for svaret :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 16:49

Sanne: Jeg overtog min mands ene guild ved at han ikke loggede ind i 3 måneder (jeg spurgte ham lige om hvor længe det var) og så var det frit for alle medlemmer at overtage GM rollen i guilden. Så jo, man bliver degraderet som GM hvis man ikke har været logge ind i en længere periode.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 wow...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 17:09

Der blev jeg så meget klogere. Det har jeg aldrig hørt om før. Tak for info og undskyld min misvisning.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-03-2017 18:43

Jep, du mister din rank.

 

Nu ved jeg ikke hvad slags guild du har.

Men hvis i radier synes jeg det er god kotyme lige at informere ihvertfald dem med faste pladser i heroics og mythic :)

Da det jo ofte er dig som GM, der arrangerer raids.

Måske en af de faste medlemmer vil overtage tjansen i mellemtiden :)

 

Hvis i bare er et social guild er det nok mindre vigtigt at informere medlemmerne.. :)


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider