Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 GYMNASTIKOPVISNING
Forfatter: 
Dato:  04-03-2017 20:55

Hej :)

Om ca. en uge holder min by deres årlige gymnastikopvisning med flere 100 deltagere.

Min mor er med i bestyrelsen, så hun foreslog at jeg skulle fotografere.. ALENE

Jeg er 14 år, og interresere mig i fotografering, derfor tænkte hun at det kunne være en god ide. Men jeg er altså bare MEGA nervøs. Jeg skal stå for holdfotografering og så når de springer og danser. Jeg skal så vidt muligt prøve at få et billede, af hver person der opviser.

 

Jeg har aldrig prøvet at have så stort et ansvar i forhold til fotografering før. Det har altid bare været en hobby, men nu er der forventninger til mig.. GISP..

Jeg er bange for at billederne bliver helt vildt dårlige og bestyrelsen bliver skuffede.. :/

Da det er gymnaster der jo bevæger sig konstant, er jeg bange for at alle billeder er fuldstændig slørende.. :(

 

Har i nogle tips til at fotografere gymnaster? Hvilken linse skal jeg bruge? Hvilken indstilling tænker i er bedst? Har i selv fotograferet gymnaster før, og må jeg se jeres billeder?

 

Jeg er mega stresset - så hvis jeg kunne få noget hjælp ville jeg virkelihg blive glad :)


Hilsen den dyreglad fotopige <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tag til en træning
Forfatter: 
Dato:  05-03-2017 16:19

tag til en træning i hallen, hvor der skal være opvisning, så du kan øve dig i at tage billeder i fart, og i dårligt lys. Tag til flere træninger, hvis det er nødvendigt.



Mvh
Alice


Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider