Jeg har redet det meste af min barndom, men er holdt op efter at jeg er flyttet til Århus i forbindelse med studiet. Jeg savner det helt vildt meget og vil derfor høre, om der er nogen, der har kendskab til rideklubber i Århus omegn, hvor jeg kan søge en part? Jeg er primært springrytter, men søger også bare en hest jeg kan ride for hyggens skyld.
Håber nogen derud kan hjælpe. Med venlig hilsen Line