Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 28. oktober. Om rigtigt og forkert
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 00:15
Indsat fra nyheden 28. oktober. Om rigtigt og forkert:

"Sådan en dag som idag er bare skabt til at lege på folden. Kold klar luft med en snert af kulde er bare lige mig. Vidste i at hestes bedste temperatur er mellem fem og ti grader? Jeg trives i hvert fald super godt med vejret lige nu. Det eneste der er træls er, at der allerede er mudder på min fold. Det kan jeg ikke ret godt lide, men mit menneske siger at det er fordi der er for meget ler i jorden. Hvad end årsagen er, er det i hvert fald træls.
Men så er det jo godt at mit menneske kommer hver eneste aften når jeg er blevet lukket ind, og giver mig mash og renser mine hove så de kan tørre. Hun siger at det er fordi jeg har sure hove, men det er vist bare hende der er lidt sart.
Mine venner siger i hvert fald ikke noget, og deres lugtesans er altså bedre end hendes. Faktisk er det ikke så pænt at sige at nogen lugter, eller at drille for den sags skyld, men jeg er ret sikker på at det er kærligt ment.
Men hvordan er det nu lige med det? Hvordan er det egentlig man skal møde hinanden, og hvad er okay og hvad er forkert? "

0
0
Svar på denne tråd
 
 nem idag..
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 07:56

ja den var nem idag

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 08:46

Det kræver så tilsyneladende man går den rigtige vej ind.

Jeg vidste også lige hvor det var, men da jeg klikkede derind vard den der ikke.

 

Så prøvede jeg en anden vej, og så var den der

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Indgang...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 09:14

Jeg havde været der 2 gange uden at finde den bette røde - så ja, man skal åbenbart vælge den helt rigtige vej ind, før den dukker op.


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 09:38

Tak for jeres indlæg. Det hjalp med at skulle den rigtige vej ind


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtige vej
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 09:43

Ja, man skal den rigtige vej ind - sagde hende, der også lige gik den forkerte vej først


Mvh

Gitte og Den Lille Grå

 

Klubchampionatsvinder Dressur 2007

Klubchampionatsvinder Distance 2009, 2012,2013 & 2014

Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013

Distrikt 1 Championatsvinder Distance 2013 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 13:51

Super hyggelige historier den efterårshestn finder på - men ja jeg har også oplevet at den først ikke var der og så var den er - nøjagtigt det sted jeg havde været flere gang - ikke lige i dag men kan huske det med bindingsværket under ejendomme udlejes !! der var jeg mange gange uden efterårshest for pludselig pop-up !!!

 

Nå men hvad med vinderne - der burde jo være udtrukket nogle stykke nu ?? Kunne da mega godt selv bruge et par jodhpurs støvler for ikke at tale om hovedpræmien :)



VH Heidi


Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

 

www.gravsnuderne.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nærmest sart idag
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 15:18
Hold da op hvor var den lille røde sart med hvilken vej man gik!!
Havde været der rigtige sted 4 gange og var 100 på det måtte være der.! Det var det så også - der er bare i hvert fald 3 veje derind og den rigtige var så mit sidste valg - også fordi jeg aldrig har set genvejen være der!
Men wupti der var den jo, præcis det sted jeg havde været før!!

Synes sørme det er snedigt og godt gemt!!

Mvh Kathrine

www.facebook.com/kathrineoghopperne

Med to smukke stjerner på himlen og tre dejlige i stalden

 

Sov godt

Dinna 1983 - 12/12/13

Rainbow 28/01/01 - 17/03/14

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilken vej
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 18:47

Jeg har åbenbart været heldig i dag for den lille røde var lige der, hvor jeg kiggede. så jeg tænker hvilken anden vej kunne jeg gå og som var forkert?


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider