Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

KBH aften -kærestetur
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 19:43

Hejsa

Hvad kan man lave af gode kæresteting i KBH en lørdag aften? Både overnatning, spise og evt aktitiveter/underholding.

Pft :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 19:58

Min kæreste og jeg ELSKER Bento Sushi inde omkring Istedgade :)

Hands-down det bedste sushi-sted jeg har prøvet i København. Det er dejlig autentisk japansk, servicen er venlig og i top, og man kan få specielle japanske drikkevarer.

Vi får altid en japansk øl og en helt særlig japansk sodavand - det er et hit hos kæresten og jeg ;)

Og deres sushi er to die for.

Et sikkert hit er også Vivaldi lige ved Tivoli. Det er et kæmpe sted, men indrettet således at der er café/hygge-stemning. LÆKKER mad til overkommelige priser, og man kan også sagtens blot tage en kop kaffe og et stykke kage derinde. Her er det "normal" café mad, rigtig lækkert, så det er et sikkert valg, hvis i fx ikke er til sushi.

Hvis vejret er til det elsker vi at gå ture, der er meget spændende at se i København. Vi kan finde på at tage ned og gå langs vandet med en is, ved den lille havfrue. Omkring Valby og Frederiksberg ligger Søndermarken, en dejlig park, samt Frederiksberg slot og zoologisk have, som jeg også synes er et besøg værd.

Ellers er det også sjovt at begive sig ned langs de små sidegader i indre København, start ved Strøget eller Nørreport St og bevæg jer rundt, der er mange små, autentiske butikker med spændende ting at se på.

Hvis i er til luksus (og ikke har noget imod lidt ventetid), så må i altså på La Glace :) Ligger på en lille sidegade til Strøget. Det er et ældgammelt, meget kendt konditori. Det er småt, teen serveres i porcelæn og alt er håndlavet med kærlighed. Priserne er derefter.

Der er fantastiske kager at vælge imellem - deres mest kendte er "sportskage", den er én af jer nødt til at tage, så i kan smage hos hinanden. Lad være med at vælge fx varm kakao til, for det er generøse portioner der mætter!

Mvh. Sophie (:

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 00:01

Nu hvor det er - næsten - sommer, så er der jo også Tivoli og Bakken. Ja, der er mange mennesker, og ja, der vilde rutsjebaner osv. Men der er også små hyggekroge, lækre steder at spise.

I Tivoli: Især den side af søen, der vender mod HC Andersens Büleward (Staves) ikke så mange menensker, hygge belysning, bænke man kan flette fingrer på.

VH Pernille

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider