Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vi tog popo'en på bedste vennen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 21:22

Damn, jeg har svært ved at holde på en hemmelighed. Men for en gangs skyld lykkedes det til fulde.
I sommers fandt jeg udover at d 1 nov er en speciel mærkedag for min bedsteste bedste ven, Frank (Da har han været i Danmark i præcis 30 år). Da jeg fandt ud af, at han ikke selv ville gøre noget ud af dagen, så skulle der planlægges og konspireres. Han måtte jo ikke vide noget eller bare få nys om noget.
Min veninde og jeg planlagde i al hemmelighed, og der blev sendt spioner ud. Vi skulle jo vide om der var andre planer. Jeg har gjort mig meget meget umage og intet spurgt til dato'en, siden jeg fandt ud af hvad det betød for ham. Så ingen hint om vi måske planlagde noget, og ingen spørgsmål til om han havde planer for weekenden.

 

Hans nye veninde, som vi ikke har mødt eller talt med før, blev inviteret med. Hun kunne så oplyse, at Herren havde planer for i morgen. Han skulle til en fødselsdag.
Så måtte det jo blive i dag.

Vi havde bestilt bord på Restaurant Kings her i Haderslev, og lokkemaden var at jeg havde måske købt en reol, hvor jeg først i dag, kunne få svar på, om jeg kunne hente den. Og med den historie blev han lokket med ned i byen, fordi vi skulle gøre brug af hans evner til at slæbe, hvor vi så afslørede det hele.
Visse venner vil påstå at der var en bette tåre, og en meget glad mand.
Så god mad og godt selskab Og så fik han et fint diplom, med vandmærke af Holger Danske og velkommen til Danmark


VI TOG POPO'EN PÅ FRANK!!!

Må denne dag gå over i det ganske danske land som officiel flagdag

 

Frank er en mand, der er der for vennerne og alle andre mennesker. Han går meget op i dyrevelfærd, menneske velfærd, politisk osv. Vi er begge frivillige i Stemmer på kanten, på hans initiativ. Når jeg har været i Tyskland, kommer han og hjælper med at bære sodavander op. Er der nogen, der vil vide noget om computer, mobil osv, så hjælper han gerne. Og er der altid for alle andre. Og glemmer alt for sig selv i mængden. Derfor er det bare så godt, når man kan gøre gengæld, og gøre ham så glad.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

23
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 21:30

Ej hvor dejligt at læse, lige hvad man har brug for på sådan en kedelig gråvejrsdag.

Det er altid så skønt at glæde andre



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Trallalalal
Forfatter: 
Dato:  01-11-2014 23:07

Årh hvor dejlig :) man bliver i helt godt humør


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider