Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Madlog laves om - øv
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 17:28

Der er flere ænder på Madlog og hvor går man hen når man har spørgsmål? Man går herind

 

I Madlog kan man (indtil i morges) være med i en gruppe. Gruppen kan være åben eller lukket og medlemmerne kan skrive i tråde, på samme måde som herinde. Vi er en del, der sætter pris på den lukkede gruppe, så vi kan skrive sammen om ret private ting.

 

Nu ødelægger Madlog så det .... rettere, vi får en ny - og selvfølgelig meget bedre funktion host host ironi - hvor vi skal være venner og chatte med hinanden Jamen altså, vi er jo ikke på samtidigt .... det er derfor tråde er så smarte

 

Så hvad kender I af andre steder, hvor man kan lave en meget lukket gruppe (ikke FB ....), man kan lave tråde som herinde, det skal være gratis, fint hvis man kan lægge billeder ind, men ikke et krav.

 

Og I andre, som er madloggere, hvad gør I jer af overvejelser?


Mvh. Sanne

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2014 19:18

 

 

Et alternativ - som måske ikke er 100% optimalt - kunne være at starte en fællesmail. Der kan man læse med, opdatere og vedhæfte billeder OG det kræver ikke at man er online hele tiden for at kunne være med.

 

Kun et forslag! :-)

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kender ikke madlog
Forfatter: 
Dato:  13-08-2014 02:02

Men før i tiden kunne man lave grupper på yahoo, tror jeg? Måske kan man stadig det, og så kan man have den ved siden af?

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 *********
Forfatter: 
Dato:  14-08-2014 10:20

Mit bedste forslag vil desværre være facebook, selvom du skriver det ikke skal være der.

Der er også rigtig mange gode grupper på facebook.

 

Jeg har førhen brugt grupperne på madlog flere gange, det virker for mig, fuldstændig åndssvagt at de laver det om :/


 

Ceciliewinberg.dk - Freelance Fotograf

 

 

Find mig på facebook HER

 

Mangler du skønne billeder af din hest? Kontakt mig !

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  14-08-2014 19:02

Jeg kan huske dengang, der var et velfungerende forum på madlog også - synes deres bruger-til-bruger funktioner bliver dårligere, hver eneste gang, de laver det om

Ellers synes jeg jo, de laver mange gode tiltag, men altså både forum og grupper var gode funktioner, og nu skal det så væk - hvorfor?

 

Synes selv, jeg lærte meget af at læse på forum, dengang.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  14-08-2014 22:13

Tak for jeres svar. Tjaaaa de skriver at det er fordi deres brugere vil ha det og det er det der er 'oppe i tiden'. Deres udfordring er, at de synes de skal lave nyt for at holde gang i forretningen, vi er mabge, der faktisk er godt tilfredse som det er.

 

Nå, vi har vores gruppe indtil videre ....


Mvh. Sanne

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider