Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hælsporer
Forfatter: 
Dato:  28-05-2014 14:35

nogen der døjer med hælsporer og har prøvet noget der virker til at få det væk igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-05-2014 15:06

Gele-indlæg i sko og så fik jeg behandling af en fysioterapaut.

 

indlægene skal være dem med et hul i .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Supersole
Forfatter: 
Dato:  28-05-2014 16:47

Jeg fik lavet supersoles http://www.supersole.dk/. for at støtte svangen. Men om det, var dem, der hjalp ved jeg ikke. Jeg havde gået med det meget længe, og der gik også meget lang tid fra jeg fik sålerne, til det gik over. Så måske var det gået over af sig selv. Eller måske var det fysioterapeutens tortur, der hjalp. Nu har den anden fod drillet i over 1½ år, og på det sidste er det blevet meget værre, så jeg må vist snart se at få lavet såler igen eller lade fysioen torturere mig. 7 timer 5 dage om ugen på betongulv i sikkerhedssko er ikke et hit . Jeg har forsøgt med diverse såler og indlæg, men de slides hurtigt, eller vil ikke blive liggende på plads og generer så mere, end de gavner. Denne gang er det heller ikke så meget selve hælen som indvendig lige foran hælen, det er galt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Her hjalp
Forfatter: 
Dato:  28-05-2014 17:21

Her hjalp kun tid (6 måneder) og så noget Voltaren-creme, som lindring, når det var for slemt om aftenen.

 

Indlæg havde ikke den store effekt.

 

Jeg købte også et par billige sko med MBT-sål. Det er jo svært at sige om det egentlig hjalp - men det aflastede måske nok lidt. Skoene skulle jo være designet til bla at hjælpe på hælspore.

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 MBT.....
Forfatter: 
Dato:  28-05-2014 18:55

6 måneder er meget billigt sluppet, synes jeg. Her opstod problemet, mens jeg brugte MBT sko på arbejde istedet for sikkerhedssko.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hældpore
Forfatter: 
Dato:  29-05-2014 13:07

Jeg tænker også om der er nogen specielle sko der er gode at gå i

mit problem blir ved med sæt vende tilbage med års mellemrum

det er bare så pisse irriterende

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-05-2014 13:47

I skal først finde årsagen til at i får en hælspore...er det dårlige sko, hårdt hælnedslag, fejlstillinger i fødder eller knæ der gør at fascien/senen under foden bliver belastet og giver inflammationen..?

Når årsagen er fundet, så skal den afhjælpes.

 

En hælspore er i langt de fleste tilfælde kun et røntgenfund der ikke giver gener, det vi oftest kalder en hælspore, er en overbelastning af en sene under hælen og foden, det giver voldsomme smerter under hælen som kan stråle flere steder hen. Kan sammenlignes med skinnebensbetændelse eller seneskedehindebetændelse i armene, det skal aflastes og holdes i ro, og så skal man undgå det der frembringer tilstanden.




.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Healing
Forfatter: 
Dato:  29-05-2014 18:21

Jeg havde hælspore og nedsunken forfod, så jeg gik dårligt. Jeg fik en til at massagere mine fødder og fik strukket i mine sener i fødderne og læggene.

 

så købte jeg BOT strømper som Jeg sov med om natten. Der gik ikke længe før jeg var kureret.

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 massage....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2014 18:52

Jeg bruger en hård massage bold, en lille rund en som jeg står og kører rundt inden under foden. Der ud over tapes min fod ind på denne måde med sports tape. Har prøvet alt muligt andet igennem flere år, men efter gentagende tilfælde har jeg erfaret at denne metode virker bedst og hurtigt.

www.youtube.com/watch?v=bZGsm8E407E

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 andre støvler
Forfatter: 
Dato:  29-05-2014 19:29

Jeg fik det også lige pludselig, af at rende rundt i et par - ellers lækre - gummistøvler, alt for meget.

 

Ud røg støvlen. Jeg købte sådan nogle særlige såler, som jeg brugte i de sko/støvler jeg nu havde på, og det forsvandt ret hurtigt igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hælspore
Forfatter: 
Dato:  30-05-2014 13:55

Det jeg ikke kan finde ud er

hvorfor det kommer igen

det kan være væk i flere år og så kommer det pludselig igen

synes ikke jeg har lavet andet eller mere end jeg plejer

hvilke sko eller støvler bruger jer der har haft det

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  31-05-2014 12:51

Jeg døjede tidligere en del med det, av! Såler og indlæg hjalp ikke, og jeg kunne ikke finde ud af hvilke sko, der havde skylden.

 

Jeg fik at vide at man skal skifte sko så mange gange i løbet af dagen som muligt, og gerne gå meget i strømpesokker/bare fødder.

 

For mig er Vibrams "five finger" sko også helt fantasiske - især når man sætter sig ud over deres meget særprægede design ;)

www.vibramfivefingers.it/ default.aspx


Don't tell me the sky is the limit,

when there are footprints on the moon!

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider