Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bedste clairvoyant
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 09:02

Nogen der kan anbefale en rigtig god clairvoyant eller håndlæser, enten i det midtjyske eller pr. telefon?

Synes det er noget af en jungel...

1
2
Svar på denne tråd
 
 Clairvoyant
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 14:42

http://www.win-healing.dk er dygtig - også til mennesker. :-)

 

Jeg har selv tidligere fået en clairvoyance pr. telefon hos hende, og det var rigtig godt og givende.


KH Esma


Healing

hest og rytter

 

Afbalancering og harmoni

 

 

Psykoterapi

 

Certificeret individuel, par- og gruppeterapeut

 

NYHED!

Jeg starter min praksis op på fuld tid pr. 1. maj

Du og din hest er velkomne

 

2
5
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 17:38

Jeg vil også anbefale winnie :-) http://www.win-healing.dk

 

Sonja og Sara er også dygtige :-)

 

Sonja Bruun :-) http://www.engle-healing.dk

eller hendes datter Sara Bruun :-) http://www.sarabruun.dk

 

Alle tre super dygtige :-)

 


Det handler ikke om hvordan man har det, men om hvordan man tager det.

0
4
Svar på denne tråd
 
 spar pengene
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 21:21

For nogle år siden blev min mand alvorligt syg... lægerne vidste ikke hvad det var eller hvor de skulle lede, og efter 10 måneders indlæggelse var vi desperate...

 

Vi var parate til at tro på alt og gøre alt... Vi fik anbefalet en clairvoyant som skulle efter sigende være en af Danmarks bedste. Hun bor på Bornholm og skulle heale min mand. Vi tror normalt ikke på sådanne ting, men vi var klar til ALT på det tidspunkt, så vi gik ind i det med fuldkommen åbne arme og gjorde alt vi blev bedt om....

 

Kan bare sig at hun intet kunne og intet hjalp, selvom vi så gerne ville have troet at hun kunne heale og fortælle os hvad der kunne være galt...Men vi fik naturligvis lov at betale alligevel!

 

Min mand var indlagt yderligere 4 mdr så i alt 14 mdr. I dag er han hjemme men kronisk syg, vi ved hvad han fejler og han bliver behandlet så godt han kan, men det var altså ikke til nogen hjælp med den clairvoyante som skulle være en af danmarks bedste...

Så mit råd er at du skal spare pengene!

 

Jeg ved der sikkert er mange der kan komme med masser af historier på det modsatte, men ærligt så tror jeg det gamle ordsprog om at at "tro flytter bjerge" har sin rette betydning i denne sammenhæng...


venlig hilsen signe
14
2
Svar på denne tråd
 
 Betaling
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 22:18

Jeg får lyst til at skrive noget til dig, Signe.

 

Allerførst: Det gør mig ondt for dig, at din mand er syg og ikke kunne få den hjælp, han ønskede sig hos clairvoyanten.

 

Dernæst er det sådan, at man som behandler bruger sin tid på at hjælpe. Det er et arbejde. Man bruger tid til at forberede sig, tid til selve arbejdet og tid til efterbearbejdning. Derfor skal man også have betaling for det, selvom det i nogle tilfælde ikke hjælper på problemet for klienten! Desuden vil det altid være sådan, at selv den dygtigste behandler IKKE kan hjælpe alle!

 

Derimod er der et issue, hvis en behandler GARANTERER at kunne hjælpe, men hvor behandlingen så ikke gør en dyt for klienten.

 

Noget andet er, at man også betale for f.eks. en dyrlægekonsultation, selvom dyret ikke får den ønskede hjælp.

Hvad er forskellen??

 

Jeg undrer mig over at du skriver "Men vi fik selvfølgelig lov at betale alligvel."

Dertil tænker jeg følgende, ja, hvad havde du regnet med?

 

 

Til sidst og for en god ordens skyld så er en clairvoyant ikke nødvendigvis healer - eller omvendt.

 


KH Esma


Healing

hest og rytter

 

Afbalancering og harmoni

 

 

Psykoterapi

 

Certificeret individuel, par- og gruppeterapeut

 

NYHED!

Jeg starter min praksis op på fuld tid pr. 1. maj

Du og din hest er velkomne

 

9
8
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 23:21

Helt enig med Esma....

 

Og anbefaler desuden også Winnie, http://www.winn-healing.dk og http://www.facebook.dk/WinnHealing


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
4
Svar på denne tråd
 
 gav det en chance
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 08:54

Vi betalte skam også... men ærligt så synes jeg at den slags type "behandlere" bare giver udtryk af at kunne mere end de kan... og jeg fik bare bekræftet at clairvoyante/healere ikke kan noget... jeg ville virkelig gerne tro på det, for når man er så desperat som vi var, så tror man på alt! Så det var ikke det der manglede, faktum var bare at det fornuften sagde inderst inde holdt stik og derfor råder jeg folk til ikke at spilde deres penge som vi gjorde.... At andre så vil anbefale det og nyder godt af det er jo ligeså ok som at jeg ikke kan tilslutte mig det, selv efter at vi har prøvet det...


venlig hilsen signe
11
0
Svar på denne tråd
 
 Puha det er svært
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 09:07

Det er meget svært at sige om det hjælper eller ej.

 

For hvis de kunne kurere alle, hvad skulle vi så bruge læger til? Så ville jeg da til hver en tid bruge en healer, så jeg var 100% rask og kunne leve et langt smertefrit liv.

 

Men hvem siger ikke at det hjalp så meget at din mand blev holdt i live indtil lægerne fandt ud af hvad han fejlede.

Ingen ved om det ikke har hjulpet en dyt eller om det faktisk har gjort en forskel, selv om din mand ikke er blevet rask.

 

Det er det "værste" ved healing. Du ved ikke hvad udfaldet var blevet hvis det ikke var blevet gjort.

 

Synes det er dejligt hvis det hjælper synligt på nogen. Og drøn ærgeligt hvis andre føler det er spild af penge.

 

Håber TS får det ud af healeren hun skal

 

Heidi

 

2
2
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 10:38

Signe,

Ok trist at I havde en dårlig oplevelse med clairvoyanten.

 

 

Noget andet er at..

Jeg lægger mærke til at jeg har fået 4 i mit sidste skriv.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad grunden er til det. :-)


KH Esma


Healing

hest og rytter

 

Afbalancering og harmoni

 

 

Psykoterapi

 

Certificeret individuel, par- og gruppeterapeut

 

NYHED!

Jeg starter praksis op på fuld tid pr. 1. maj

Du og din hest er velkomne

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 19:20

Jeg kender et par rigtig dygtigte mennesker, som bl.a. bruger klarsyn og healing i deres arbejde.
Men om jeg vil anbefale dem til dig afhænger af, hvad du gerne vil bruge det til?
Hvis du vil konkretisere en lille smule, er det nemmere at anbefale. For folk har ofte deres kompetencer på specifikke og meget forskellige områder :-)
Det ville være lidt som at skulle svare på spørgsmålet: Hvem kender en god håndværker, som de kan anbefale? Joeh, inden for hvilket fag??
Giver det mening? ;)

1
3
Svar på denne tråd
 
 jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 19:59

Jeg vil lige smide dette link ind da jeg så denne her udsendelse igår.

 

www.dr.dk/tv/se/fuckr-med-dn-hjrne/ fuckr-med-dn-hjrne-7-10

 

Jeg synes det er lidt skræmmende....

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 læger.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 00:17

Nu har jeg flere gange oplevet læger der ikke kunne finde hvad de burde.......Skal jeg så dermed tro at alle læger er fusk og humbuk....?

Jeg har oplevet mange læger være ret dårlige til deres job og kun få være dygtige.........Hvorfor er det iorden?

Vi tillægger læger ALT for megen autoritet og tager så lidt ansvar som muligt selv. Hvis en læge siger noget, bliver det 99 gange ud af 100 taget for gode vare. selv hvis en læge har givet en mekaniker lov til at holde møg ulovligt, når lægens private bil skal laves, ja så er det helt ok....? what a world.

Lægerne får jo også deres penge uanset om de laver dødelige fejl eller ej.

Men man går jo til lægen alligevel, men heldigvis er jeg selv uddannet inden for human medicin, så jeg er kritisk, for nogen læger er gode og andre dårlige.

 

7
1
Svar på denne tråd
 
 sdfgjhgnvc
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 06:07

For det første vil jeg mene at det er frækt at give TS en negativ bare fordi hun stiller et spørgsmål.Hvad er meningen med det??

Der er flere der har fået negative ,og for mig at se uden grund,andet end at man føler sig trådt over tæerne fordi man er banket ned i en lille kasse hvor clairvoyante og healere ikke eksistere og dem der er det må være svindlere der kun er ude efter folks penge,for de eneste der ved noget om det menneskelige legme er de uddannede læger??

Det er hvad jeg kalder for en snæver verden at leve i.

 

Når det er sagt har jeg selv oplevet hvordan at alternative behandlings metoder kan hjælpe mennesker.

For nogle år siden kom der en mand ind i værkstedet,han var meget intereseret i smedearbejde som det blev udført for 100 år siden,så han var på det rigtige sted.

Min kone havde på det tidspunkt lige haft en opperation i sin fod,og gik med krykker.

Hendes for var meget hævet og hun havde smerter i den.

Han spurgte hvad der var sket,fik forklaringen så sagde han,lad mig lige se din hånd og arm.

Jytte var ikke kun skeptisk dengang,hun troede simpelthen ikke på at han kunne gøre noget.

Han tog et af vores forretnings kort og måtte presse det ned imellem hendes storetå og nabo tåen.

Efter et par minutter med diverse tryk på armen og i hånden kunne der være 5 kort imellem tæerne.

Under det hele fortalte han,nu kan du føle varme og nu kan du føle kulde,og hun måtte sgu give ham ret.

Smerter og hævelse forsvandt på 3 minutter.

 

Så var det jeg sagde hun har også hovedpine,bare tie stille med det sagde hun på dansk,det kan han ikke gøre noget ved,altså stadig skeptisk.

Da hun var 11 år faldt hun ned af en cement trappe og slog hovedet,uden at blive behandlet.

Det viste sig efter hun var til læge som voksen og fik taget røngten at hun havde haft et kraniebrud,som ikke var behandlet,derfor den kroniske hovedpine. Lægerne ville skam godt prøve at hjælpe med diverse smertestillende,og de ville meget gerne oppererer for at tage trykket,og mindske hovepinen.

Og hun ønskede ikke at de skulle opperere,da risikoen er for stor for at ende som en der ikke ved hvad der er op og ned.

Hun ville ikke have smertestillende da hun vidste at jo mere hun tog af det,jo mindre ville det virke,og så var næste trin stærkere midler og hun ville ikke ende op som en zombie afhængig af det,så hellere leve med smerten,og det gjore hun i mere end 40 år.

 

Den dag var en af de værre med slem hovepine,hun havde aldrig klaget,men jeg kunne mærke på hende af den er slem idag,og når jeg rørte hendes baghoved var der en fordybning,som altså lavede det tryk som gav smerten.

 

Så jeg sagde altså det med hovepinen,og han mærkede og igen rørte her og der,fortalte når hun følte kulde og varme,og hun kunne kun give ham ret.

Efter 5 minutter skriver fem minutter var hovedpine forsvundet,men hun var mat i det,og næste dag var hun meget træt,men det havde han sagt ville ske.

Efter nogle dage fortalte hun mig,idag er den første dag siden uheldet i min barndom jeg ikke kan føle mit hoved,det var en helt ny fornemmelse for hende.

Hun har haft hovedpine siden,men ikke i den grad og idag kan vi ringe eller han ringer sgu også for han kan føle hun har lidt hovedpine,og tro det eller ej,han fikser det det over telefonen.

 

Han har aldrig taget en øre for noget af det,for nylig var han her i værkstedet og en smed der arbejder for os havde en dårlig skulder pga han også er rugby spiller,så han havde svært ved at løfet armen,så Ray som healeren hedder kiggede på det,og igen efter et par minutter var han smertefri og klar til at arbejde igen,det samme med en anden som også arbejder her,han havde skadet sin hånd i rygby,han blev også fikset UDEN medicin,men med healing.

 

Så der er altså nogen der kan,men spørg man lægerne,uanset at de kan se resultatet,er svaret altid jamen det er jo ikke videnskabligt bevist at det virker,nej med det er bevist i praktis at det virker.

At der så også er kvaksalvere iblandt healere kan vi jo ikke gøre noget ved.

 

Vi skal stadig tænke på at i USA er der flere dødsfald årligt pga resept medicin end der er ved trafik uheld,er det ikke værd at tænke over.

 


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

11
3
Svar på denne tråd
 
 videnskabeligt
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 13:03

der er vist lavet nogle videnskabelige forsøg med det læger kalder hokus pokus, som viser ren logik, når det beskrives hvad der sker.

Akkupunkttur blev jo også anset for hokus pokus, men idag anbefaler læger det til mange ting og en del jordmødre bruger det som ve stimulans. Alt hvad der endnu ikke er logisk forklaret for os opfatter vi som "magi" eller "mystisk" og healing er idag der hvor jorden stadig er flad. En dag vil det forhåbentlig blive bevist som en logisk teknik. Hvilke individer der så er gode til det er jo forskelligt, ligesom nogle er bedre til deres job end andre.

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 00:27

Så denne udsendelse i dag - tankevækkende...

 


 

Hilsen Jannie

 

GRAFIKER:

www.nokke.dk

 

HESTENE:
www.sydvillegaard.dk

 

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 anbefaling
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 08:39

Vil klart anbefae dig Alex fra livets abc.

Hans hjemmeside er http://www.livetsabc.dk

Har selv brugt ham, han er fantastisk dygtig.

2
1
Svar på denne tråd
 
 Klarsyn
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 11:26

Enig med Mademoiselle / Hvad er det mere specifikt TS har brug for hjælp til?

 

Er det helbredet eller fremtiden eller noget helt 3'je?

 

De rigtig dygtige er også oftere dyrere end de knap så kendte..

 

 

Min læge har i over 10 år ignoreret de symptomer og skavanker jeg er kommet med.. Det har vist sig, at jeg desværre var alvorligt syg. Jeg har været igennem 7 lægeskift på under 1½ år, og bruger nu en privat praktiserende læge i Århus og ENDELIG føler jeg at jeg får en ordentlig behandling og er i bedring.

(Min seneste 'offentlige' læge ordinere bare stærkere og stærkere smertestillende.... og hvor jeg får en anden pille for nogle af de bivirkninger, jeg har fået af den første pille.... . . .)


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

.

 

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

.

 

Ridevant Welsh Cob, 4 år/157 cm i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Clairvoyance
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 21:45

Tak for de svar der er kommet, vil kigge lidt nærmere på de forslag der er kommet.

Til dem der spørger, kan jeg sige at det drejer sig om fremtiden, og ikke noget med healing og helbred at gøre.

 

Jeg er enig i, at man ikke skal tro på alt hvad man hører, men jeg synes alligevel det kunne være spændende at prøve, når man står og mangler et slags "det skal nok gå spark".


Thrine

***

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Clairvoyant
Forfatter: 
Dato:  05-05-2014 10:00

 

Ts/ Ok. . Lige mht. fremtiden så vil jeg godt lige nævne at selvfølgelig går det! Tro på det og drop de negative tanker! Tænk positivt. Tænk på det du gerne vil have / hvordan du gerne vil have dit liv former sig.

Jeg plejer at sige, vælg dine ønsker med omhu. De har det nemlig med at gå i opfyldelse!

 

 

Mht. clairvoyant ville jeg oververveje hende her http://www.dortea.dk/ fordi: 1) jeg ikke kender hende og 2) fordi jeg har læst hendes bog og har fornemmelsen af, at hun er dygtig. Kunne faktisk godt være fristet til selv at prøve. .

 

 

Jeg har prøvet en hel del og udbyttet har været meget varierende.

 

Når Esma skriver hun har fået 4, nu 5 , for hendes indlæg, så skyldes det måske, at der er nogle som ikke er enige i at anbefale Winnie. Jeg har ikke givet indlæget nogle af dem, men jeg har prøvet Winnie og var overordnet set, egentlig ikke tilfreds.

I det mindste så var jeg så "utilfreds" at jeg valgte en anden efterfølgende. Denne "anden" var 100% neutral og formidlede uden at komme med stikpiller og personlige holdninger under vejs. .

 

Desuden så har jeg flere gange fået healing og virkningen har vist sig, men desværre ikke så længe.. .

Omvendt så har jeg fået taget RIGTIG mange blodprøver hos lægerne i bestræbelserne på at finde ud af hvad POKKER jeg fejler, men de er alle tip-top fine.. .

Jeg valgte så, at få fjernet en rodbehandlet tand da min "Århus læge" "påstod" at der var betændelse i roden. Blodprøverne viste absolut INGEN infektion, men fakta var at der var seriøst meget betændelse i den... .


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

.

 

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et godt råd
Forfatter: 
Dato:  30-04-2022 19:41

Jeg har mange gange blevet hjælpt af damerne på http://www.clairvoyant24.dk som også er dyktige på distance


Vulgo 1957

0
0
Svar på denne tråd
 
 mon ikke lidt sent
Forfatter: 
Dato:  05-05-2022 11:07

nu er opslaget fra 2014 så mon ikke trådstarter har fået svar på sit problem

1
0
Svar på denne tråd
 
 Potentiel clairvoyant
Forfatter: 
Dato:  13-06-2022 15:15

Hej.

Jeg kommer selv til at tilbyde clairvoyant konsultation på min side https://krystaller.dk

Dog er det ikke fastlagt, hvornår ydelsen er tilgængelig, men du er velkommen til at tage kontakt til mig der.

Jeg kommer til at tilbyde langdistance healing, chakra-healing, guided out of body meditation, og channel af spirit guides. Den sidst nævnte, kan fungerer meget som den typiske clairvoyant session, som du giver udtryk for at søge.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider