Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

SKAT tilbage?
Forfatter: 
Dato:  01-04-2014 18:21

Hej med jer:)

Nu må jeg endnu en gang ty til panelets vurdering, da jeg studser noget over en besked på min tast-selv side på SKAT her til aften, og det kan jo være der er en af jer som ved mere om dette end jeg gør :)

Der har i noget tid stået at jeg skulle have penge tilbage i skat, men at de var ved at undersøge om der skulle være gæld til det offentlige mv. Det har jeg ikke noget af, så jeg regnede bare med at få pengene tilbage.

Når jeg så logger på her til aften ser jeg til min befippelse at der nu står at jeg hverken skal have penge tilbage eller betale penge! Der står ganske rigtigt de godt 8000 på min årsopgørelse under overskydende skat, men der står så "tidligere udbetalt" ud for dem!

Jeg ikke forstå!... Jeg har ikke fået noget udbetalt, og jeg har ikke nogen offentlig gæld...

Skulle der ikke lige sidde én hestepige med forstand på den slags? Så ville jeg være taknemmelig!

Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd

Nej, men...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2014 18:51

Jeg har lignende problemer.

Jeg har betalt, hvad jeg skylder, men nu mener de så, at jeg skal betale 3-4000 kr mere, fordi de pludselig mener at mit 'befordringsfradrag er 0'. Det er bare ikke 0, men 11-12000 kr, og det står også på selve årsopgørelsen. Så det står rigtigt, og jeg kan ikke rette det til noget bedre.

Så jeg har skrevet til dem og venter på svar. Det er helt sikker en fejl, men noget mystisk synes jeg. Og temmelig bøvlet...

0
0
Svar på denne tråd

Mig bekendt....
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 10:47

... så skyldes begrebet "tidligere udbetalt" at pengene er på vej gennem systemet. Er det ikke på fredag, de kommer? Det mener jeg, og så har de vel forladt vores personlige "skattekonto" og er sendt til udbetaling.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 12:05

nu også det er fordi pengene er under udbetaling.. De bliver jo udbetalt den 4. april..

Så slå koldt vand i blodet og vendt til mandag med at foretage dig mere ;-)

Prima hø i minibig sælges

Befinder sig i 7330, Brande

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider