Hej 
Jeg var på den fra midt september til midt december og tabte 10 kg, samt mit kolesteroltal faldte med 1,5.
Jeg holdte ca 2 måneders pause, hvor jeg prøvede 8 timers kuren, men det har jeg ikke nok diciplin til, så tog 2 kg på på 2 måneder.
Så nu er jeg tilbage på 5:2. Når jeg har tabt det jeg vil (4 kg mere), regner jeg med at fortsætte på 6:1 for at holde vægten, det burde være nok ifølge bogen 
Jeg har hele tiden spist 2 måltider, frokost omkring kl. 12, og aftensmad omkring kl 18. Frokost kan være salat med lidt kød eller 1 skive rugbrød med feks fiskepålæg. Aftensmad kan være alt muligt, og jeg har også spist ris og kartofler, bare i små mængder. Jeg har en masse opskrifter jeg kan sende på PB/mail, hvis du er interessseret.
Min søster har haft samme vægttab som mig, men hun spiser morgenmad og aftensmad. Min mor også det samme vægttab, og hun spiste 3 små måltider. Så jeg tror altså det er op til en selv, hvad der fungerer bedst.
Og så har vi drukket te, kaffe, vand og light sodavand ved helt krise 
Jeg har aldrig fastet to dage i træk, ville blive SÅ sulten! Men ellers tilpasser jeg det bare til mine aktiviteter hver uge.
Der er to gode facebook sider: 5:2 diæten og 5:2 kuren.
Det skal også siges at jeg har spist slik, chips, is, junk food osv på spisedagene.. én uge tog jeg på, og det var den uge jeg spiste aller sundest på spisedagene
En uge tabte jeg 2,5 kg, der spiste jeg både is, slik og Bones mad 
Man kan også spise for få kalorier - så får kroppen ikke det den skal bruge., og så taber du dig ikke (siger ikke man skal leve af junk food 5 dage, men spise normalt).
Held og lykke - det er en nem og overskuelig kur