hej i kloge folk.
Jeg er gået lidt i tænkekassen nu, om 1 år bliver jeg 30 og får en pengegave af min mormor, ca 10.000 mener jeg.
Jeg har det bare sådan, uha nu er der muligvis råd til en lille hest- men igen, tiden? den har jeg faktisk ikke og rider pt en hoppe jeg har part i. Ingen klager der, men igen, ens egen..
Og så er der også de månedlige udgifter.. Jeg tror ikke det går lige nu.. lysten er der bare.
Så er der at jeg drømmer om en hund til også, den jeg gerne vil have, ja den koster 10.000 +. Men ja, vi har faktisk 2 hunde nu og skal nok hellere vente til den gamle ikke er her mere:) der går forhåbentlig nogle år;)
Nårh, men så er der jo måske nogle lån der kan betales af på?? Det er jo nok det mest fornuftige, der synes jeg bare at de penge ikke rigtig batter nogle steder.. Argh..
Huset kan pengene også SAGTENS bruges til, der er sku en hel liste der skal laves! Igen, så er det som om det ikke er en gave som sådan til MIG- hvis i forstår?
Skal jeg evt give nogle af pengene til min mand? skal han også have lidt af godterne? skal han være medbestemmende? jeg har IKKE haft så mange penge siden min konfirmation
Derfor ja, så er det bare mange penge for mig lige nu;)