|
|
| Julegaver |
|
|
Hej alle sammen  jeg kan virkelig ikke komme på, hvad jeg skal give min hest i julegave, har i nogen gode forslag? hvad giver i jeres heste?
Stolt ejer af fjordhesten Aikon!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingenting |
|
|
faktisk de får lidt flere gulerødder end ellers, men jeg køber ikke noget til det. Har dog overvejet at finde en god saltsten som de kan få i nytårsgave, så de har noget at lave når der bliver skudt af men jeg ved da at jeg får en lammepad og en sadelknægt, så de får da lidt glæde af det også
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Mine 4 heste får sådan 2 her til folden og sikkert noget mere de ikke kan leve uden, når jeg kommer ud i rideudstyrsbutik her inden jul. equsana.dk/produkter/mineral-lick- 21. Hestene er sikkert ligeglade, men de ville få dem alligevel og jeg synes det er hyggeligt at gøre det på den her måde 
Sælger 16" læder kombisadel mellem mod bred bom. Stand som ny! En rigtig hest starter med OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg gav min gamle pony en slikkesten med æblesmag. Som den haflinger han var, åd han den på cirka et kvarter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Den gamle røde får en lakridssliksten så er hun helt salig. Den anden får en ny grime. Begge får nok også en pose gulerødder.
Mvh. Sanne Velholdt Baloun C1 17" sælges/byttes. Billeder og flere detaljer kommer snarest på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 132456576 |
|
|
ingenting.. de ved ikke at det er jul.. 
Tur ridning ved vesterhavet, på islandske heste. Se mere på vores hjemmeside. Søndervigheste.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søgård |
|
|
Sågård: Sikke noget vrøvl Natten mellem d 24 og d 25 er jo netop der hvor heste kan snakke med os. Og det glæder de sig til hele året, så lige netop julen ved ALLE heste hvornår falder 
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)
I believe in dragons, good men and other fantacy creatures Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave til hestene |
|
|
Ingenting. Jul er for mennesker, ikke noget dyrene er involveret i. Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Selv pjat med dig |
|
|
Din hest ved ikke det er jul - han har bare lynhurtigt lært at der er noget i sokken som smager godt  Vent du bare til januar, så vil han være skuffet når sokken er tom eller væk. Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahha |
|
|
Sokken behøver han ikke til den tid - Hvis du forstår 
Stolt ejer af fjordhesten Aikon!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 78978979 |
|
|
Har godt nok ingen hest, men hvis jeg havde kunne jeg nok ikke lade være med at købe gaver til den. Også selvom hesten ikke ved det er jul. Jeg er sgu lidt barnlig på det område 
Hvis hvaler kunne skrige, havde hvalfangsten være stoppet for meget længe siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ups!!!! |
|
|
Hov, kom til at skrive på den forkerte tråd 
If you live to be 100, I hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you -Winnie the Pooh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nej, selvfølgelig aner hestene ikke en døjt om hvad jul er eller hvornår det er. Men vi pådutter i forvejen så mange menneskelige ting på vores heste (fx farve-koordineret udstyr), og det tager de ikke skade af, så hvorfor ikke også jul? Vi mennesker har heste for hyggens skyld, for vores fornøjelses skyld, og hvis vi synes det er hyggeligt at give dem en julesok som de fatter hat af, jamen så er det da cool nok. Tror ikke der er nogen i tråden der er i tvivl om, at heste ikke ved hvad jul er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|