Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Idé til pengegave
Forfatter: 
Dato:  16-12-2013 17:49

Hejsa.

Min lillebror er kommet i den alder hvor kun dyrer parfumer og dyrt mærke tøj tæller som gaver, ellers vil han bare have penge, og det kan min økonomi altså ikke holde til. Så har valgt bare at give ham penge, da han er bedre tjent med det, end at han skal ud og bytte forkerte gaver osv.

MEN... gaver fra mig skal jo ikke være kedelige, så er der nogle af jer der har en god idé til hvordan jeg kan give ham pengene (200 kr) på en lidt sjovere måde.

Har kigget på nogle penge origami, men de nye sedler passer bare overhovedet ikke til de proportioner der er til de foldninger :'-(

Så det ender bare op i frustrationer, er ellers normalt meget kreativ, men lige nu er jeg blank.

Har normale hobby materialer, samt en fin papirspose og en flot gaveæske, hvis det kan give nogle gode idéer. Håber I kan hjælpe mig :)

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  16-12-2013 18:20

Køb 400 50-ører og ned i en flot flaske eller krukke og pak flot ind??

Hvis du boede nær Grænsen kunne du købe billige karameller eller andet indpakket slik og blande ned til pengene, så det ikke er så nemt at komme til mønterne.

VH Pernille

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  16-12-2013 18:22

Eller køb en billig bluse eller skjorte i en genbrugsbutik, veksle pengene til 1-kroner, og sy dem fast på blusen i et mønster

VH Pernille

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Pengegave.
Forfatter: 
Dato:  16-12-2013 18:26

Du kunne jo tage en troldgren og hænge dem på med foile eller sølvpapir eller et lille jultræ i potte hvis det er til julegave også hænge andet pynt på !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-12-2013 18:28

Vivi: Det var faktisk en rigtig god idé. Da han også er lidt nærtagen, så et lille juletræ er nok bedre end en practical joke :)

Hilsen Sofie

0
1
Svar på denne tråd

Ideer.
Forfatter: 
Dato:  17-12-2013 16:35

Pak mønter ind som karameller i forskellig farvet cellofan og så i en syltetøjskrukke med fint bånd om.

Eller få dem som en-kroner og træk dem på en snor, så kan du lave en kransekage. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Origami
Forfatter: 
Dato:  17-12-2013 18:56

If you live to be 100, I hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you

-Winnie the Pooh

0
0
Svar på denne tråd

En anden idé...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2013 19:36

Du kan også få alle pengene i 1kroner, så du har ca 200 1kroner, og så bare hælde dem ned i en pose og give ham dem. Så får han en meget tung pose, fyldt med småpenge, ret komisk ;)

If you live to be 100, I hope i live to be 100 minus 1 day, so i never have to live without you

-Winnie the Pooh

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-12-2013 19:57

Du kunne også tage den søde version og give ham en 200,- seddel, men komme den i f.eks. en æske chokolade, en tom cd holder eller noget andet - så slipper han for mønt helvedet ;)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-12-2013 22:40

Tøsen: Som skrevet i emnet dur de nye sedler ikke rigtig til de mere komplicerede origami ting. Jeg kan lave meget simple ting ud af det, men det bliver alligevel skæve.

Mange tak for forslagne allesammen. Jeg endte med at købe et forfærdeligt plastikjuletræ i Jem og Fix, så har jeg hængt pengene som sløjfer på.

Det kan blinke og alt muligt. Han kan mig min første julepynt, og nu får han sit første julepynt af mig. :P

Hilsen Sofie

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider