Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dine bedste julegaver?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2013 18:20

Julen står for døren og ønskesedler flyver rundt. Nogle ønsker er ikke så dyre og andre dyre eller endda meget dyre.

Nu er det jo ikke altid at de "dyre" gaver bringer mere glæde end dem der er billigere og eftersom det kan være svært, at finde på og holde julegavebudgetet så tænkte jeg, at det kunne være sjovt at hører i andre ad, "hvad er din bedste julegave"?

Jeg tror min "top 3" ser nogenlunden sådan ud:

• Schweizerkniv med sav, tandstik og pincet. Har haft den i årevis og bruger den næsten dagligt.
  • Sølvfarvet oplukker med hestehovede. (fik den af en jeg red sammen med engang.:) Den er både god og 'rar' at bruge.
  • Tror det bliver bøger. Elsker bøger men kan ikke vælge en frem for en anden. :)

Får faktisk sjældent "heste ting", men har fået nogle rigtig gode strigler hen ad vejen af dem med "ægte hår" som er ret uundværlige.

Hvad er din "top 3"?

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

INGEN er rig nok til at miste en ven!

0
0
Svar på denne tråd

bedste julegaver
Forfatter: 
Dato:  29-11-2013 18:59

min bedste julegave til mig selv i år, er et far Dr. Martens støvler. det er lang tid siden jeg har haft så fede støvler.

ellers bliver den bedste julegave fra mine forældre, den ejer-lejlighed som er i forhandling :)

mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLSL¤

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
1
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider