Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ejj altså,der er for mange svin i mit hj
Forfatter: 
Dato:  26-08-2013 17:30

Kender i det at der bor for mange svin i dit hjem.Jeg syntes næsten det er lige rigeligt som de sviner og roder efterhånden.Jeg ved da godt det nok er min egen skyld,jeg kunne jo bare ha passet bedre på og sagt nej til flere i tide,men det gjorde jeg jo så altså ikke,og ja nu har jeg (undskyld sproget)7 svinemikler i huset.De roder, sviner med maden,og rydder ALDRIG nogensinde op efter sig når de har spist,de virker faktisk fulstændig ligeglade med at jeg forsøger lære dem gode manerer.Det er jo mit ansvar at lære dem at gebærde sig ude i samfundet,og det ansvar tager jeg temmelig alvorlig,på trods af at det lige nu virker som en håbløs opgave.

En af dem er nærmest hysterisk ved spisetid,han hyler og grisser ganske forfærdelig,og en er mega sur,og man skal nærmest nøle ham til at spise maden.De fire små går det nogenlunde med,men altså de er sultne hver 2. time,og det døgnet rundt,jeg er så træt og udmattet efter hånden,er jo nød til at stå op flere gange hver nat.Heldigvis ser det ud at den ældste er på rette vej,og inden længe vil jeg altså forlange at han rejser hjemme fra,jeg ved han er ved at være klar.

Men når dette er sagt så må jeg jo nok alligevel indrømme at jeg også glædes ved alle svinene,for de er nu også meget søde og når det kommer til alt,så kan de jo ikke opføre sig anderledes,det er jo deres natur at være sådan.

Men pyyy det er godt nok hårdt at være plejer for 7 pindsvin hvor mindstebarnet kun vejer 45 gram.

Dorte.

Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude

15
0
Svar på denne tråd

Tommelfingeren op herfra!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2013 17:37

Godt der findes mennesker som dig, der gør en forskel for de små svin.

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-08-2013 18:07

Ihh Dorthe det kender jeg godt.

Ikke om jeg gider alt det gris inde i huset, så vi har bygget 2 luxus villaer til dem, med eget vandhus, eget madhus og dobbelt værelser med egen indgang og ca. 2x20 m2 egen have. Jo jo - flot skulle det jo være.

Og hvad får man igen? @!#$ i massevis - også i madskålene.

Havde 8 til overvintring, plus to der trængte ind i marts måned med store åbne sår på ryggen, efter et eller andet elektrisk haveredskab.

Lige nu har jeg kun en. Som var gennemtykket af en hund, så den mangler et øje, kunne ikke gå på det ene ben samt betændelse i hele den ene side af hovedet. Nu er den frisk igen, så hvis den vejer ca. 700 gr i aften, bliver der åbnet ud til resten af haven. Den får lov at blive, nu den er handicappet.

Men de er nogen ualmindelige utaknemlige svinemikler.

Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

5
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider