Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kender i?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 12:21

121doc.dk?

 

En hjemmeside hvor du kan bestille receptmedicin?

 

Jeg står i den irriterende situation at mine ppiller Cilest pt er i reproduktion så de kommer først på markedet igen om en mdns tid. Men jeg skal bruge dem nuuuu :S

 

Jeg har fået nogle andre ppiller imens af min læge, men min krop er meget sær og jeg er virkelig ikke glad for at skulle skifte mærke lige pludselig.

 

Men inde på den hjemmeside kan man bestille dem da de har nogle på lager. Ville i turde det?


If you give it your all - you have already won..


"If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you."
- Winnie the Pooh
0
0
Svar på denne tråd
 
 121doc
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 13:24

De har fået gode anmeldelser på trustpilot

www.trustpilot.dk/review/ www.121doc.dk


.. Amanda


Tjek min blog
PempíasPrinsesseUnivers

1
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 13:25

Tak for linket :) Havde da slet ikke tænkt på at søge på Trustpilot :D


If you give it your all - you have already won..


"If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you."
- Winnie the Pooh
1
0
Svar på denne tråd
 
 RE: Kender i?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 15:54

En hurtig research resulterede i:

 

"Falsk net-medicin kan gøre dig syg" (marts 2007): ekstrabladet.dk/forbrug/ forbrug_nyheder/article258568.ece

 

Ekstra Bladet forholder sig kritisk i ovenstående artikel, men konkluderer ikke, at der er noget galt med siden. Det undrer mig dog, hvis firmaet har rent mel i posen, at de ikke har sørget for at blive slettet fra artiklen (firmaet skriver selv på hjemmesiden, at det er ægte medicin).

 

Tilbage i maj skrev 121doc.dk dog selv, at de nu er godkendt af E-handelsfonden: www.121doc.dk/blog/sundhed_for_alle/ 121doc-emaerket.html, hvilket også fremgår af: www.emaerket.dk/ netbutikker?m=alphabetic

 

Jeg ved, at en journalist fra BT for nylig stillede spørgsmålstegn ved den nævnte side/konceptet, men jeg har ikke set dem publicere noget om det - så hvad journalisten kom frem til, ved jeg desværre ikke.

 

Firmaet skriver selv, at de bl.a. er godkendt af EMA, så det ville jeg som minimum tjekke op på.

 

Jeg synes dog, det er bekymrende, at man kan købe receptpligtig medicin uden at blive tjekket af lægen (hvilket ikke har betydning i dit tilfælde, men som gør, at jeg umiddelbart ikke selv ville benytte siden).


Ditte

- I'm just a dreamer

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 16:28

Tak for det Ditte :)

 

Jeg har valgt at tage chancen. Jeg har nu bestilt de ppiller der. Jeg kunne som du skriver - aldrig finde på at købe noget andet medicin eller noget uden at tale med min egen læge om det.

 

I dette tilfælde er det kun fordi Cilest ikke er til at få nogen steder pt og de har nogle tilbage på lager :)

 


If you give it your all - you have already won..


"If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you."
- Winnie the Pooh
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cilest er kaldt tilbage af firmaet selv
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 17:40

Hilsen Celia


Sieze the day!


Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 19:54

If you give it your all - you have already won..


"If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you."
- Winnie the Pooh
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider