Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fjernestudie
Forfatter: 
Dato:  27-06-2013 17:56

Jeg har snart en længere periode hvor jeg skal gå hjemme, og jeg tænkte, at det måske var en ide at forbedre sig via fjernstudie.

jeg skal helst have gang i en masse, nå men tanken var at jeg ville have en HD med tiden, men på grund at denne her pause fra min arbejdesplads, er det noget der må vente, men men men så tænke jeg jo, om der var nogle spændene kurser jeg eventuelt kunne tage på fjernstudie. Som kunne suplere sådan en HD eller gøre det nemmere når jeg kom der til.

Jeg har en HF, en HG, er færdig lige om hjørnet som sælger af reservedele i lastvognbranchen( ikke det jeg vil hele livet, men når livet givet en citroner ja....) Jeg har en videregående IT uddannelse jeg ikke kan bruge til en dyt, ud over jeg har nogle vilde IT skills. Jeg har logistik kurse, og en masse masse andre kurser, jeg tænke noget inden for ledelse, eller økonomi kunne være en fordel, og er der nogle gode kurser som i kender til man kan tage på fjernstudie.

Jeg vil som sagt gerne have en HD og avancere i mit job, gerne en lederstilling med tiden.

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  27-06-2013 19:26

Hej

Jeg tror nok at Niels Brock udbyder fjernundervisning. Prøv at tjek på deres hjemme side.

Venlig hilsen Hanne

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-06-2013 20:23

Venlig hilsen Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  27-06-2013 21:03

Tak det ser sq godt ud at kunne forkorte den med et år, men jeg vil gerne kunne deltage i det undervisning der er, og jeg bor i jydeland :) regnede med at tage HD på Syd dansk Uni i Esbjerg.

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-06-2013 22:51
Jeg har læst HD 1. del og er nu i gang med HD 2. Del (SCM).

Jeg har læst 1. delen i Herning, som flex-ordning, dvs primært fjernstudie.

Spørg endelig, hvis der er noget, du gerne vil vide.

Har du spurgt skolen om du kan tage enkeltfag fra HD 1. Del? Det er da en start :)

Mvh
Jeannett

Fjordhest/knapstrupper vallak efterlyses:

www.heste-nettet.dk/forum/7/104300/ 104300/

'It's nice to be important, but it's more important to be nice'

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2013 12:04

Jeg tænker at det ville være oplagt at tage HD 1. del som fjernstudie, når det nu det er den uddannelse du har forelsket dig i. :-)

Jeg synes ikke 1. del var særlig slem, så vil godt mene man kan tage den som selvstudie uden problemer. 2. delen synes jeg var noget sværere, så der ville jeg have været ked af ikke at kunnet følge undervisningen.

Jeg har netop været ude og søge job og oplevede at det var en stor fordel at kunne skrive en HD på cv'et. I det hele taget får HD'en mine varmeste anbefalinger. :-)

Hilsen fra en HD(F)'er.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider