Jeg har snart en længere periode hvor jeg skal gå hjemme, og jeg tænkte, at det måske var en ide at forbedre sig via fjernstudie.
jeg skal helst have gang i en masse, nå men tanken var at jeg ville have en HD med tiden, men på grund at denne her pause fra min arbejdesplads, er det noget der må vente, men men men så tænke jeg jo, om der var nogle spændene kurser jeg eventuelt kunne tage på fjernstudie. Som kunne suplere sådan en HD eller gøre det nemmere når jeg kom der til.
Jeg har en HF, en HG, er færdig lige om hjørnet som sælger af reservedele i lastvognbranchen( ikke det jeg vil hele livet, men når livet givet en citroner ja....) Jeg har en videregående IT uddannelse jeg ikke kan bruge til en dyt, ud over jeg har nogle vilde IT skills. Jeg har logistik kurse, og en masse masse andre kurser, jeg tænke noget inden for ledelse, eller økonomi kunne være en fordel, og er der nogle gode kurser som i kender til man kan tage på fjernstudie.
Jeg vil som sagt gerne have en HD og avancere i mit job, gerne en lederstilling med tiden.